Ağustos 22, 2009

unearth=metalcore


ulan son 1 haftadır kendi içimde fırtınalar yaşamaktayım müzik konusunda.
lastfm'in tavsiyesine dayanamadım ve unearth denen metalcore grubunu dinleyeyim dedim. lastfm'e her girdiğimde gözümün içine bakam masum bir unearth vardı çünkü.

indirip dinlemeye başladığımdan beri, adeta içimde kendime şu soruyu sorar oldum "ben metalkorcuydum birden neden progresif dinlemeye başladım? özüme dönmeli miyim? yoksa ikisini aynı anda yürütebilir miyim?"

şuan pain of salvation'u aldatıyomuşum gibi bi his var içimde. ayrıca lamb of god'da aynı şekilde. lamb of god'ı zaten bi çok grupla aldattım ama onlar benim ilk göz ağrım.

yani şimdi unearth'in müzikalitesinden bahsetmek istemiyorum. müzik göreceli bir kavram olduğu için ben beğenirim, sen beğenmezsin orasını bilemem.

ama metalkor anlayışınız "cıncıncıncıncıncınıc" değilse, metalkorda melodi seviyorsanız, ve "ben all that remains, five finger death punch, killswitch engaged gibi metalkor grubu arıyorum" diyorsanız, unearth'e saldırmak için neyi bekliyorsunuz?

4 yorum:

  1. all that remains, five finger death punch, killswitch engaged gerçekten çok iyi gruplardır. Bana göre biraz türlere eğilimi ruh durumları belirler insanların günümde olur gaza gelmek istersem metalcore açarım bakarım bazen çok hızlı gelir sözlerin söylenişi filan melodic death'e geçerim. Canım sıkılır duygusallaşırım senfonik, gothic dinlerim. Eğer hiçbirşeyin yolun da gitmediğine de inanırsam Stoner Metalin kralı Electric Wizard'ı açarım. Kısaca böyle =D Bana kalırsa tek bir türe takılmamalısın

    YanıtlaSil
  2. zaten herhangi bir takıntı söz konusu değil. aynı durum bende de var ruh haline göre müzik dinleme olayı. ama bu bende saçmalık şeklinde oluyo :D moralim bozukken metalcore, süper hissedioken doom falan :D kendime ceza verir gibi :D

    YanıtlaSil
  3. unearth harika bir grup. bizim bedük -bildiğimiz elektronik müzik yapan bedük- bu adamlarla aynı festival performans sergilemişti yanılmıyorsam. performans sergilediğini de şuradan biliyorum. bedüke soruyorlar "abi peki gittin oralarda bizim temsil ettin de izleyip beğendiğin kim vardı" diye. adam unearth diye bir death metal grubu vardı, hayran kaldım diyor. böyle bi enstantane işte.

    YanıtlaSil
  4. hayran kalınmicak gibi değiller ki.

    YanıtlaSil