Ağustos 01, 2009

goodbye again and again.

sevgili 3-5 okurum,

pazartesi sabahı tekrardan şile yollarını tutacağım.
babamın "pazartesi gidiyoruz, bende tatil yapacağım" lafından sonra, elimiz mahkum açıkçası.
işin ilginç yanı, gene uykusuz gideceğim. gene derken şunu anlatayım:

şileye ilk gitmeden bir gün öncesinde mezuniyet balomuz vardı. o gece sabahladık. uyumadık hiç. gecenin sabahında eve gittim ve şileye doğru yola çıktık. o gün iptaldim zaten. akşama kadar yatmıştım, akşam başlamıştım tatilime.

şileden istanbula döneceğimiz günün önceki gecesi, arkadaşlarla gene sabahlamıştık. eve geldiğimde saat 06.30'du. kafamı koydum yastığa ve annem geldi kaldırmak için. ilk otobüsle döncekmişiz. uykusuz olarak istanbula döndüm.

şimdi de şöyle bir durum. pazar akşamı fenerbahçe - beşiktaş süper kupa finaline gideceğim olimpiyat stadına. maçın bitmesi gece 11, oradan çıkabilmek saat 1. birde fenerbahçe kazanırsa kupayı, o zaman kupa seremonisi falan derken 3ü bulacak çıkmak. olimpiyat stadına ulaşım malum. o gece de sabahı bulacak eve gelmem. büyük ihtimalle benim gelmemi bekliyor olacaklar. eve geleceğim ve gideceğiz. çok acı bir durum değil mi ? xD

neyse sağlıcakla kalın.
döndüğümde toplanmış bir kafa, dinç bir sercan ve yepisyeni şiirlerle karşınızda olacağım.

görüşmek üzere.

3 yorum:

  1. mal adam mimledik seni haberin yok.. mimi yaz öyle git tepemin tasını attırma benim :D

    YanıtlaSil
  2. anlamadım :D napmamı istiyosun :D

    YanıtlaSil