Ağustos 30, 2009

fikibok

bugün, geleneksel hale getirmeyi düşündüğüm, "didemle sinema ve takılmaca" günüydü. takıldığımız mekanları saymak gerekirse : cinebonus, burger king, migros'un kozmetik bölümü, migrosun kapısının önü ve didemlerin daire kapısının önü.

Cinebonus
Inglorious Bastards'a gittik. çok sevdik. Quentin Tarantino gibi karizmatik bi isimden ancak böyle bir film beklenirdi. Filmde Adolf Hitler'i canlandıran adamı görmeniz lazım ama. Biz hep güldük valla o adama. Düşünsene ilk göründüğü sahnede peşpeşe defalarca "Nein!" diyo. (bkz; nein nein nein nein nein nein...!)
İzleyin görün yani. Çünkü siz buna değersiniz.

Burger King

Klasiktir zaten. Sinemadan sonra Burger King'e gidilir. Ama Sercan tutturur Historiadakine değil de Migrosun ordakine gidek diye. Hani bahçesi var, açık, dumanlı hava sahası.

Migros'un Kozmetik Bölümü

"Bak ben bunu kullanıom"
"Ağda yok mu?"
"Bu benim şampuanım"
"Aaa benim ki de bundan"
"Bak bende bundan var"
"Bundan al hiç terletmiyo"
"AaaAAaa! Prezervatif!" gibi konuşmaların geçtiği geyik kısmı diyelim.

Migros'un Kapısının Önü

Uykusuz okumaca, napalım diye karar vermeye çalışmaca, Didem'in -her zamanki gibi- beni eve bırak ısrarları.

Didemlerin Daire Kapısının Önü

Didem'i eve bırakırken, çok susadım. O kadar susadım ki, 5 kat çıkmayı göze aldım. Neyse çıkınca nefes nefese kaldım tabi. Biraz nefeslendim, sonra su içtim. peçete istedim, terimi sildim. Sonra Mehtap Anne aşağıdan zile bastı poşetlere yardım diyerekten. Sonra aşağı in ve karpuzla-kavunla tekrar yukarı. iki bardak su daha. bir süre geyik. yani şöyle bi durum vardı. Didem oturdu yere, ben kapıda -ayakkabıları çıkarmaya üşenen ifade ile- sohbet ediyoruz. Nyse sonra tesisatımı üzerime kurdum ve ev yoluna koyuldum. (koyulmakta çok garip oldu).

Sonra da evimdeyim işte yani. böyle şeyler.
ayrıca "hede'yi bi mutlu etmişim..."

son olarak şunu söylemek isterim (evet present tense ile), bugün kimle takıldın dersen, cevabım didem değil, kesinlikle "didemlerin su bardağı" olurdu.

2 yorum:

  1. başlık: sşefnagbnjrbnseşjkgnaşgjrbshlşjktrzbniebnş

    vs:
    sen halt etmişsin. ayrıca lanet olası(fuckin) filme bidaha gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil