Ağustos 20, 2009

çekomastik slikon.

sevgili kankam didükle beraberdir bugün. 11de olacak buluşma,12 de gerçekleşse de -benim yüzümden-, 12 seansında angel and demons'u kaçırıp 14.30 seansına metrodan kaçışa gitsekte eğlenceli güzel bir gün geçirdik. ayrıca bu kültür etkinliği esnasında, arkadaşlarımız ufuk, gizem ve furkanı da gördük. rus kızı görmekten de korktuk açıkçası. ama içimizde bir "belki" vardı. neyseki atlattık. şimdi bu günden küçük diyaloglar falan paylaşmak istiyorum :

###

daha yeni buluşulmuştur. capacity'e doğru yola çıkılır. o yol üzerine girildiğinde sercan "Titanic Hotel"i görür. Tam o sıra da bir anketör bir şey sormaktadır.


sercan : aha titanik
didem : evet
sercan : otel mi o?
didem : hee
anketör : yeni bir anketimiz bidibidivikvikvik
sercan : batıyo mu?


bu son soruyu titanic için düşünmüştüm ama anketöre dedim gibi oldu. allahtan farketmedi sevgili insan xD

###

ilk başlarda sinema salonunda sadece sercan ve didem kalmıştır. sanki salonu kapatmışlar gibi. sercan saçmalar sürekli.


sercan : sesi biraz kısabilir miyiz?
***
sercan : ya az ileri alalım, bari reklamları geç.

###

sercan'ın telefonunun hücre bilgi ekranında, "CAPACITY" yazmaktadır. bunu görünce hayrete düşer ve şu soruyu sorar :


"Ohaa Capacity'de baz istasyonu mu var?"


###

burger king'de didem yeni buluşlar peşindedir :


"Laan hamburger resmen ekmek arası köfteeee"


###

sercan uzun zamandır blog yazmamaktadır ve blog oluşturma pahasına o gün yaşanan olayları telefonunda not eder. yine güzel bir olay olur yemek yerlerken :


didem : yaz bunu da
sercan : elim pis
-sessizlik-
sercan : olimpos gibi oldu ha, elimpis.
s&d : sşlkdmşlsd ölşsöfsdmskldgm lsdçgmsdlşg


###

gene burger'da arka masadaki kız, sercan'ın ölmesine sebebiyet verebilecek bir telefon konuşması yapmaktadır. sercan gülmekten tıkanır,kızarır,morarır. bir yandan da duymasınlar diye kendini sıkmaktadır ayrıca.


"Aloo he ben bugün görüştüm adamlarla, çok olumlusun dediler, hee evet sonra beni arayıp hangi pozisyonda çalışcağımı söyliceklermiş"


###

spoonarism...

Kahne Sostümü (sahne kostümü demeye çalışıyorum)

###

insan konuşacağı şeyi kafasında önceden tasarlayınca saçmalıyor cidden.şöyle ki sonu "st" ile biten bir kelimeden sonra, "ş" ile biten bir kelime söylemeyi düşününce o kelime de "şt" oluveriyor. bakınız;


-kanka biraz realist yaklaşt.

***
aynı olayın biraz daha farklısı,
-kuluk,burun,boğaz.

kulaktan sonra burun diyeceğini biliyorsun ve aklın oraya gidiyor. istemeden de olsa "kuluk" diyorsun.

3 yorum:

  1. "Aloo he ben bugün görüştüm adamlarla, çok olumlusun dediler, hee evet sonra beni arayıp hangi pozisyonda çalışcağımı söyliceklermiş"

    hahahahaha xD xD

    çok atraksiyonlu bi gün geçirmişsiniz görüldüğü(okunduğu :P) kadarıyla.
    not: elimpis kötü bi espri olmuş, benim esprilerim daha güzel ;P

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gibi okurken keyif aldığım ve kahkahalar attığım bi blog :D Günün eğlenceli geçmiş kanka burdan öyle gözüküyo xD Gerçi sen olursanda eğlenceli olmazmı yani :D

    YanıtlaSil
  3. laneeet ben de orda olmalıydım çok eğlenmişsiniz pisler!

    YanıtlaSil