Ağustos 10, 2009

ben geldiiiiiiiiiiiiim.

anam anam anam. kim gelmiiiş. evet ben.

normalde bugün akşam gelecektim ammavelâkin, en iyi dostum, grubumun vokali salih'in babasının hastaneye kaldırılması üzerine, salihi yanlız bırakmamak için, cumartesi atlayıp geldim. iki gündür buralardayım aslında ama blog yazmaya fırsat olmadı desem doğru olur.

iki gündür nasıl pestilim çıktı anlatamam. tabi babayla kalmak güzel. akşam çıkıp baba oğul takılmak falan candır. zaten 18 yıldır babamla aram hiç bu kadar iyi olmamıştı. "kanka" diye hitap eder oldum. allah bozmasın, nazar falan değmesin diyelim.

gelelim iki gündür yaptıklarıma. aslında öyle büyütülcek işler değil."anne" sıfatı taşıyan birinin hergün kat ve katını yaptığı işler diyelim. temizlik, yemek, bulaşık vs. ama insan alışkın olmayınca çok yoruluyo bee. o kadar değişik bi durum ki bu, duş almayı bile ev işi olarak görmeye başladım. o derece yani. neyseki bu akşam geliyo annemler. akşama ziyafet vercem onlara. nasıl dersen şöyle anlatabilirim;

1.kaşar rendeli domates çorbası
2.et sote
3."sercan usta" soslu spagetti makarna
4.tavuk ve mısır katkılı cesar salata
5.çikolatalı puding (schokoladenpudding)
6.yemek sonrası tavşan kanı çay.

e daha ne olsun ki kuzum yani? bana da acı biraz.

2 yorum:

  1. hoşgeldiiin...=)
    bu arada daha ne olsun be döktürmüşsün, mönüye bak..(üşenmeden yaptın mı cidden yoksa sadece yazı üstünde mi kaldı?)

    YanıtlaSil
  2. vallaha da yaptım hepsini. üstelik pudingin üstüne kremşanti bile yaptım (H)

    YanıtlaSil