Temmuz 19, 2009

sır.

bugün cem, sevgilisi seçili sünnet olmadım diye kekliyordu. göz kırptı bana da devam ettiriyoruz tabi. sonra bu bir sır sır sır sır sır diye diye. penise, "sır" kod adını verdik ve olan oldu.

sercan : kanka sır tutabilir misin?
cem : kanka bunlar karşılıklıdır, sen benim sırrımı tutarsan bende senin sırrını tutarım.
##########
sercan : selçuk bişe geldi lan aklıma.
selçuk : nedir o?
sercan : nijerya ne oluyo?
selçuk : nasıl ya?
sercan : hani hep zenciler var.
selçuk : noluyo olum?
sercan : sırlar dünyası.
selçuk : najshsuskgljkdkjdlfkssvkjs(öldü.)
###########
sercan : barack obama noluyor peki?
selçuk : dur nefesimi tutucam. söyle.
sercan : devlet sırrı.
selçuk : lkadmfklsdmflksdfş.
###########
sercan: selçuk bana orgazmı tanımla.
selçuk : nasıl tanımlicam.
sercan : bu sır git gide büyüyor.
selçuk : şlksdmöflşsköfmşl sus amk yeterrr smöşlsdöfşsldfödşsl

böyle şeyler işte. :)

8 yorum:

  1. o zaman boxer = sır perdesi ha? ;D
    ahahaha harikaymış yalnız çok güldüm :D

    YanıtlaSil
  2. yok boxer'ı biz sır kapısı olarak düşünüyoduk. ama perdeyi araladın gibi. aslanım benim :D

    YanıtlaSil
  3. :D :D o zaman sırra kadem basalım :D
    kadem: ilk adım gbi bşi

    YanıtlaSil
  4. iki kişinin bildiği sır değildir.

    YanıtlaSil
  5. şu gence bak. sırım gibi uzamış.

    YanıtlaSil
  6. oha ahahahahaha :D sırım gibi uzamışta noktalansın bu :D:D:D

    YanıtlaSil