Temmuz 22, 2009

kaldım.

almanca öğretmenliği hayallerim tam anlamıyla suya düştü.
sınava almancadan girmek gerekiyormuş.
aylardır almanca almanca almanca diye geziniyorum. bir allahın kulu çıkıpta almanca seçmen için sınava almanca girmen lazım demiyor. ne bir insan, ne bir arkadaş, ne bir öğretmen ne de başka birisi. böyle birşeyi bilmeleri gerekmez mi?
ali hoca'ya dedim almanca öğr. seçicem diye, "oh oh iyi süper" dedi. baş müdür yardımcısı konumundaki birinin bunu bilipte öğrencisini uyarması gerekmez mi?

tamam dersaneye gitmedim, çok fazla çalışmadım, şuanda sik gibi ortada kalmam da benim de payım var. ama beni uyarmayan insanların da bunda gerçekten büyük payı var. en azından onlar yüzünden, umutlandım, kesin gözüyle baktım ve bugün öğrenince de düşünün işte.

açıktayım.

7 yorum:

  1. ouv kötü olmuş :S
    geçmiş olsun :S:S

    YanıtlaSil
  2. yapma be :/ üzüldüm be çiçeem :/
    umudunu yitirme dene bi şansını başka yerlerde de yaf :/

    YanıtlaSil
  3. sercancığım sen almanca istiyosun diye bizim mi oturup almanca öğr. araştırmamız gerekiyodu..kusura bakma ama çok saçma be kuzum..

    YanıtlaSil
  4. ayrıca bak sinirlendim yine "sik gibi ortada kalmam da benim de payım var" değil, "kendim ettim kendim buldum, sik gibi ortada kalmam beni suçum" demen lazım.. şunca sene sana hiç bu kadar sinirlenmemişimdir sercan.. biraz kendi üstüne al şu yaptıklarının sorumluluklarını yaa..

    YanıtlaSil
  5. ya size bişey demiyorum ki ben. okuldaki hocaların falan bilmesi gerekiyodu bence. en büyük sitemim hasibe hocaya. almanca seçebilirim dedim kaç kere, bikere bile demedi böle böle olması lazım diye.ben size oturup araştırmanız gerek, beni uyarmanız gerek demedim ki.size bişey diyemem demem zaten.siz bana sürekli destek oldunuz,hazırlandığım kitapları bile siz getirdiniz bana.o yüzden size denmiş birşey söz konusu değil burda.

    YanıtlaSil
  6. iyi de bizi bırak, hiçbi arkadaşının böyle bi sorumluluğu yok. ayrıca herhangi bi hocanın ya da idarecinin de böyle bi ödevi yok. insanlar bilmiyo olabilir, "seç sen" diye yüreklendirmiş de olabilir, anladım, alm. olmuyo diye kafan bozuk ama bunun senin dışındaki herhangi bi insanla hiç ama hiç bir bağı yok. ayrıca gerçekten "ortada kalmam da benim de payım var" cümlesi çok yanlış. birileri biyerlere gitse de biyerlerde -açıkta mesela- kalsa da sadece kendi sorumluluğu.

    YanıtlaSil
  7. tamam peki haklısınız.özür dilerim.

    YanıtlaSil