Temmuz 16, 2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince


olmamış.

gerçekten büyük bir beklentiyle gitmiştim. ama beklediğim aksiyonu, macerayı bir türlü bulamadım. biara bulur gibi oldum ama sonra gene durağan hale geldi film. belkide beklentim çok yüksek olduğu için böyle oldu bilemicem. ama bi "Ateş Kadehi"nin yanından bile geçemedi benim için.

dumbledor'un ölmesi üzücüydü gerçekten. o sahne güzeldi harbi. hakkını yememek lazım.
drago malfoy tam bir piskopata dönüşmüş. babasının izinden ilerliyor adeta.
ayrıca melez prensin kim olduğunu öğrenince(önceden bilmiyorsanız) dumurlara uğrayabilirsiniz.öhhh yani ne alaka diye kalabilirsiniz yani.
önceki filmlerdeki gibi yer yer komik yerler var. ama gerçekten tatmin edici değil. şuan harry potter sıralamamda gerçekten son sırada yer alıyor. bkz;

  1. Ateş Kadehi
  2. Zümrüdü Anka Yoldaşlığı
  3. Sırlar Odası
  4. Azkaban Tutsağı
  5. Felsefe Taşı
  6. Melez Prens.

1 yorum:

  1. iyi de kuzum zaten kitabında da bi numara yok ki.. geçiş kitabı gibi, şaşırmadım açıkçası..

    YanıtlaSil