Temmuz 17, 2009

Üşeniyorum

Üşeniyorum


Düşünüyorum ve düşünüyorum,

Seni sensiz yaşamaya çok üşeniyorum.

Gülüşünü resimlerden hatırlayacağım diye,

Gözlerine sadece birkaç resminden bakcağım diye,

Sen diye resimlerini öpeceğim diye,

Korkular sarar oldu beni.

Bu korkularu düşünüyorum ve düşünüyorum,

Seni sensiz yaşamaya çok üşeniyorum.


Düşüyorum ve düşüyorum,

Ardımda bir şey bırakamadan,

Şaşkın bakışlarla süzülüyorum yükseklerden.

Yere varmadan ölebilsem diye,

Hiç durmadan düşüyorum ve düşüyorum.

Çok fazla mecbur kalmadıkça,

Seni sensiz yaşamaya üşeniyorum.


Üşüyorum ve üşüyorum,

Soğuk bir taşın üstünde,

Karanlıklar soğuğu körüklediği anda ben,

Düşünüyorum ve düşünüyorum,

Hiç durmadan;

Düşüyorum ve düşüyorum,

Hiç korkmadan;

Üşüyorum ve üşüyorum,

Hiç bıkmadan.
Ama bunlar faydasız sanıyorum,

Seni sensiz yaşamaya çok üşeniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder