Haziran 21, 2009

yedese.


evet kuş gibiyim şuan. hafifledim. benden ne kuşu olur orasını bilemem ama deyim öyle ben napiyim.

sınavıma gelirsek. bölgesel bi sınav oldu benim için. yer yer iyi, yer yer çok iyi, yer yer vasattı.
hayatımın en büyük hatasını bu sınavda yaptım. paragrafları en sona bıraktım. kafam daha taşak olmamıştı hemde. başladım yapmaya. ama tam paragraflara başladığımda, millet teker teker kitapçık ve optik formlarını verip sınavı terk etmeye başladı. işte o nasıl bir dikkat dağıtma şeyidir siz bilionuz mu? yani kısacası her yds denemesinde olduğu gibi, bunda da paragraflarda biraz sıçanzi durumlarıyla karşılaştık.

paragraflarla beraber, paragrafa cümle yerleştirme sorularını da atlamışım yanlışlıkla. dolayısıyla en sona onlar kaldı. çırpındım resmen.

ayrıca son olarak, new yorkers bidi bidi vik vik olan paragrafı yazanı şiddetle kınıyorum. zor bir paragraf değildi ama görünce aklım çıktı anasını satiyim. aha dedim bu böleyse, tamam gitti fln. ama neyseki atlattık işte.

hatice = nereyi kazancaz, napcaz netcez.
netice = herşeyi atlattık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder