Haziran 05, 2009

Sen En Büyük Çaresizsin!

Gökyüzünün bittiği yerde bulursun beni ancak,
Ama yakında, inan oda zor olacak.
Geleceği hatırlamaya çalıştığım bu aptal günlerde,
Senin yokluğun ilaç gibi gelir bu aciz yüzüme!
Güler biraz en azından değil mi?
O sonsuz boşlukta boğulurken ben sessizce,
Ne yaparsan yap sen bensizce.
Ama hep söylediğimi de unutma;
Şuan sen en büyük çaresizsin.
Ne bulutların güneşi kovalaması,
Ne yıldızların anlamsız göz kırpmaları,
Ne semâdan arşa yükselen muazzam renkler,
Ne de gökyüzünde gizli kalmış herhangi birşey;
Hiç biri asla seni ilgilendirmez artık.
Gökyüzünün sonunda olan bensem eğer,
Gerçekten ilgilendirmez seni.
Beni buraya mahkum eden de sensin,
Bu güzellikleri görmek, hissetmek isteyende sensin.
Nerede görülmüş güzelim bu kadar güzellik?
Sen lanet olası bir ihanet ilhamısın,
Sen bu lanet oyundaki, lanet başrolsün,
Sen ölmüş ruhların bir numarasısın,
Sen içinde insan olmayan siyah bir elbisesin sadece,
Sen en büyük çaresizsin şimdi,
Sen istesende kimse elinden tutmayacak şimdi,
Sen de kaybolacaksın o sonsuz mavilikte,
Sen gene de asla bulamayacaksın beni,
Gönderdiğin bu lanet yerde bir başıma çıldırırken ben,
O sonsuz boşlukta bir hiç gibi silinip gideceksin sen,
Ve orada eğlence isteyen ben,
Senin yok oluşunu izleyeceğim keyifle,
Bir elimde patlamış mısır, bir elimde senin kumandan,
Göbeğimi kaşırken, yok oluşunu izleyeceğim.
Kumanda malesef benim elimde olacak,
Ve sen asla tam olarak yok olmacaksın,
Geri sarıp tekrar tekrar izleyeceğim silinişini,
Beni sildiğin kadar, sende silineceksin,
Asla tam olarak yok olmayacaksın sen,
Beni yok ettiğin kadar acı çekeceksin,
Yalvaracaksın bana delirircesine,
Ama kimin umrumda ki senin olman ya da olmaman!
He unutmadan şunu da söyleyeyim;
Eğer olurda yok olmadan kurtulursan elimden,
Gökyüzünün bittiği yerde bulursun beni ancak,
Ama yakında, inan oda zor olacak.

5 yorum:

  1. ohh be nasıl rahatladım anlatamam.

    YanıtlaSil
  2. uu çok güzel olmuş da nerden çıktı ki şimdi xD

    YanıtlaSil
  3. birine duyduğum nefret geldi aklıma. kendimi üzmektense buraya döktüm nefretimi.

    YanıtlaSil
  4. duygularını uçlarda yaşayanlardansın sende.
    bravo kaptan!

    YanıtlaSil
  5. ...Kumanda malesef benim elimde olacak,
    Ve sen asla tam olarak yok olmacaksın,
    Geri sarıp tekrar tekrar izleyeceğim silinişini,
    Beni sildiğin kadar, sende silineceksin,
    Asla tam olarak yok olmayacaksın sen,
    Beni yok ettiğin kadar acı çekeceksin,...

    Abimmm bu en beğendiğim şiirin olsun.. En özeli.. Çok da güzeli.. Gerçekten senin gibi anlatmak isterdim hislerimi,ama sen zaten anlatıosun benm yerme de xD Çook saoll =)

    BurçinÇelik*

    YanıtlaSil