Haziran 09, 2009

kod adı : ananne.


bilirsiniz ananem bizde kalmakta. yaklaşık 18 yıldır falan. neyse. ne kadar matrak,makara,tez canlı,değişik,çıldırtıcı bi insan olduğunu bilirsiniz zaten. ama çok seviom onu. eyvallah tamam ama önümüzdeki 1 hafta boyunca evde 1 anane daha olacak. tam olarak ananemin kuzeni. evet ananelerin kuzeni olmazmış gibi geliyo belki. ama bildiğin amcasının kızı bizde şuan. iki tane 80'lik çıtır takılıolar ve ben kafayı yemek üzereyim. ne gibi şeylerden kafayı yiyeceğim? maddelemek gerekirse :
  • bağırarak konuşmak zorundayım.
  • televizyondan ben sorumluyum. canları izledikleri şeyi izlemekten sıkılınca kumandadan sorumlu olarak ben, başka bir kadın veya yemek programı arıyorum deli gibi sussunlar diye.
  • ayşe teyze(ananemin kuzen) sürekli oğlu erkan abinin maceralarını anlatıyor. genlik maceralarını tabi. bide beni yargılıyor üstelik. "erkan abin gençken diskoya giderdi,dans ederdi sen niye davul çalıyosun, başka bişey bulamadın mı?" diyor üstelik.
  • müzik dinleyemiyorum ki zaten o allahın emri peygamberin kavli gibi bişe. amına koyim konuşunca duymazlar, bağırmak gerekir; ama müzikten rahatsız oluolar.
  • odamdan bişe almam gerekiyo. bi giriyorum namaz kılıyolar beraber. önlerine geçmem lazım ama gereken şeyi almam için. hemen içlerinden okudukları dua, dışa aktarılıyor. ses yükseliyor ve "siktir git şurdan namazı bozcaksın" demeye getiriliyor.
  • namaz sonrası dua faslı, iki kişi olduğundan dolayı 23 dakika sürüyor. 15 dakikada namaz desek. 38 dakika. bide ayağa kalkmıyolar hep oturup kılıyolar. ohh kebap anasını satim.
  • ayşe teyze geldiği için, evde boxer-atlet dolaşmam yasaklandı. bu sıcakta yatarken kapri ve tişört giyiyorum.
  • ayşe teyze yiyebilsin diye yemekler ot gibi yapılıyor. ne tuz, ne acı. bildiğin ot yiyoruz. kuru fasulye yiyoruz ama yediğimiz sanki hasat öncesi toplanmış fasulye gibi.
  • tam bunları yazarken bide arkadan daniel "let me lose my way" diyo. allahım sen kutsa beni.
  • evde sinirlenip küfür ettiğimde, suratlar direk "aaa çok ayıp ifadesi"ni alıyor.

ama tüm bunlara rağmen seviyom lan onları. eve neşe geliyor anasını satiyim. babamın akşam geldiğinde "napıyosunuz kızlar?" demesi bile ayrı bir haz. ama 1 haftadan fazla da olmasın tabi xD

2 yorum:

  1. =) =) =)
    süpermiş ya bak ben de sevdim onları :D ama seni daha çok :D

    YanıtlaSil