Haziran 17, 2009

kapkepköp


össden beridir blog yazmamışım resmen. yazayım madem.

o kadar çok şey oldu ki hangi birini anlatsam bilemiyorum.össyi atlattık çok şükür. ydsye de ramak kaldı.

sonrasında konserim vardı hemen. o günü çok güzel geçirdim. o gün beni şaşırtan ve "yuh be" dedirten tek şey, "rus kız" kod adlı sevdalımın, sabahın köründe bayrampaşa sokaklarında sınava gireceğim okula ilerlerken, "sercaaan günaydıııınnn,hhihiih" demesiydi. orada bile çıktı karşıma. artık kaderin oyunu mu ne anlamadım gitti.

sonraki her gün bişe vardı gene. babamın yanına gittim şu katalog olayları için falan. sonraki gün kep törenimiz vardı. görevliydim tabi bildiğiniz gibi.

müzik seçimi yapmam gerektiğini ufuk, pazartesi gecesinin salıya bağlandığı ilk dakikalarda söledi. hemen bişeler ayarlamaya çalıştım. neyse erkenden gittim okula. saat 12 de okuldaydım.
sevgili müzik hocamızın eşliğinde müzik seçmek gerçektende eşsiz(!) ve herkesin tatması gereken bi duygu(!!!!). salak. çok zor olsada müzikleri seçtik. ve bir anlığına kahvaltı edebilmek için kaçtım. sonra da sigara molası tabi okul çevresinde. sonra herşey hazırlandı işte. attık keplerimizi.

kepler atıldıktan sonra, bikaç salak kepleri birer ikişer kez daha attı. o sırada keplerden biri beyzanın kafasına öyle bir düştü ki, gebericektim gülmekten. vidyoda beyzanın o surat ifadesi var. onu paylaşcam. ama zamanı var.

sonra ben,didi,bünyamin,caner,mitsubüşü,ufuk ve gizem taksim yollarını tuttuk. orda bi barda oturduk işte. takıldık falan öle. bünyamin çörçil içti. iğrençti. bizde tamamen sıkma olan meyve suyundan içtik.

ondan önce burger da yemek yerken, ufuk ve diğerleri "taharet musluğunun gerekliliği" başlıklı şeyler tartıştık. tam bi saçmalıktı xD

eve gelincede kep törenine gelemediği için babama bozuk attım. devam da edicem atmaya.

2 yorum:

  1. yapma bence yazık adama isteyerek yapmamıştır sonuçta gelebilse gelirdi..

    YanıtlaSil