Haziran 05, 2009

help me.



şimdi son bikaç gündür kendi içimde çelişkiler yaşamaktayım azizim.

şöyle ki; artık lise bitti, belli bir imaj, belli bir tarz oturtmak lazım. siyah giyme olayını bitireli çok oldu zaten. aklıma eserse ancak. grup tişörtü de giyemiyorum artık. insan nasıl da değişiyor yahu.
lamb of god dışında giymem daha da. ama böle siyah renk olmayan ve güzel bişey bulursam alır giyerim nedir yani. mesela metallicanın beyaz and justice for all tişörtleri çok güzel. zaten herkes bana en çok beyazın yakıştığını söylüyor.

neyse asıl konu bu değil. asıl konu sakal konusu. sakal bırakmalı mıyım? bırakmamalı mıyım? ya da bırakırsam nasıl bırakmalıyım? bırakmazsam nasıl bırakmamalıyım?

bazı arkadaşlarım sakalın hiç yakışmadığını söylerken, bazıları da çok tatlı olmuşsun diyorlar. hadi bana bir akıl verin be. napiyim ne ediyim.

4 yorum:

  1. sakal konusunda tavrım bellidir.. sakal candır, canandır.. sakal bırak bence.. yakışıyo hem sana..

    YanıtlaSil
  2. aynen büş'e katılıyorum çiçeecm! şimdiki halini( en son gördüğümdeki) devam ettir uzasın gitsin derim :)

    ama başkasını boşver sen istediğin gibi davran da derim :)

    YanıtlaSil
  3. 2.resimdeki gibi yaaaap! =))

    YanıtlaSil
  4. yani büş sakalın yakıştığı insanlar şeysine bendemi girioruuuuum :$

    tmm çiçeeem istediğim gibi davrancam.

    onun için uzatıorum erdem! xD

    YanıtlaSil