Haziran 11, 2009

duş.


bugün öyle bir duş macerası geçirdim ki, duşta olmaması gerek herşey oldu. şöyle başliyim.

dün aldığım dvd nin bozulması üzerine sinirim de doğru orantılı olarak bozuldu. sabah götürdüm aldığım yere. bi dünya yol. doğubank. değiştirdim. geldim yenisi de çalışmıyor.sinir katsayım iyice yükseldi. zaten evde iki tane ihtiyarla birlikte yaşamak potansiyel sinirlilik sebebi.

tüm bunları hallettikten sonra eve geldim. biraz dinlenmek için yattım. bahçede oynayan çocukların gürültüsünden dolayı şu kadarcık (baş parmak ve işaret parmağı değdirilir ya şu kadarcık diye, işte o kadar) dinlenemedim. sinirlendim.

dinlenemeden dışarıya çıktım. saat 8 de stüdyo vardı. (ad aktarması budur işte. stüdyo diyerek prova demeye getirdim. ama stüdyo var dedim. oysaki o stüdyo 2003ten beri var orda.) neyse geçelim bunları. stüdyoya girdik. mesut geç geldi. bi sinir sebebi daha.

kimse şarkılara adam gibi çalışmamış. 3 şarkı çıkarabildik sadece. cuma akşamı da konser var hani. bir sinir sebebi daha. üstelik bu ayrıca stres sebebi. zaten össye 4 gün var. bi sinir sebebi daha.

bu iş böyle olmaz deyip, provadan sonra 1,5 saat sürecek bir grup toplantısı. sigara dumanlı, sıcak çaylı, gergin bir ortam. herkesin dobra bir şekilde, karşındakinin kırılmayacağını bildiği için rahatça istediğini söylediği bir ortam. grubun gidişatı kötü. sinir ve üzüntü sebebi.

NOT: Dikkat ettiysen, sinire üzüntüde ekleniyor, ve eklenerek çoğalıyor. Stresi söylemiorum bile. o zaten allahın emri.

grup olayını bi şekilde konuştuk ama hiçbişey halledemedik. ya da öyle geliyo. zamanla görücez halletmişmiyiz yoksa halledememişmiyiz.

eve geldim. annemin suratı 5 karış. sonuçta 18 yıllık annem. bişe olunca anlarım. anannem ve ekürisi ayşe hanım teyze abuk subuk konuşup, moralini ve sinirini fazlasıyla bozmuşlar. annem öle olunca otomatikman bende sinirlendim ve üzüldüm.

rahatlamak amacıyla duşa girdim. ilk anda kafamda aşağı buz gibi su döküldü. kendime kızdım yanlış musluğu açtım diye. 12 yıldır burada yaşıyorum hangisi sıcak hangisi soğuk öğrenemedim diye etmediğim küfür kalmadı. sinirlendim. neyse su ısındı elbet. traş olurken suratımı tam 12 yerden kestim. sinirden elim ayağım titriyodu çünkü. en niyahetinde duşa girdiğimde, telefonumdan müziği açtım ve shuffle moda ayarladım. karıştırsın karıştırsın çalsın diye düşündüm. ama amına kodumun telefonu bile ağzıma sıçtı. burada sinir yok ama fazlasıyla hüzün var. lan şimdi el insaf ya. telefonumda 75 şarkı var. 14 tanesi p.o.s. karışık moddayken nasıl 4 tane p.o.s şarkısını peşpeşe çalabiliyorsun ve bu şarkılar nasıl oluyorda; ashes,undertow,second love,oblivion ocean olabiliyor? bide böyle hüzünlü şarkıları duş esnasında dinlerken, hissiyatı daha da artabiliyor.

uzun lafın kısası bombok bir durumdayım yani. kalmış zaten 3 gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder