Haziran 19, 2009

bölgesel tüy dikenleşmesi.


hani böyle bir şarkı dinlerken, güzel biryerin geleceğini bilirsin, orası geldiğinde böyle içinde bir gıdıklanma olur ve tüylerin diken diken olur. ayrıca tüyler diken diken olduğunda, ciltteki gözeneklerde belirginleşir bir anda. kolundaki bacağındaki tüyleri göremesen bile, gözeneklerden anlarsın tüylerinin diken diken olup olmadığını. yaratıcının insanın setup'ına yüklediği ilginç özelliklerden sadece biridir bu.

şuana kadar yaptığım gözlemlere göre, tüyler diken diken olunca, kol ve bacak aynı anda oluyor. o anda görünen uzuvlar tabi bunlar. belki göremediğimiz yerlerde olur. neyse konumuz bu değil.

velhasılkelam, dün bir şarkı dinlerken tüylerin diken diken olması olayının bölgeselini yaşadım. evet yaşadım. şarkı dinliyordum. adını idrak edemedim şuan. en sevdiğim yer geliyordu. orası geldi ve içimde bir gıdıklanma. aha dedim gözeneklerr gözeneklerrr. birde baktım ki ne göreyim. kollarımdaki gözenekler kocaman kocaman tamam. hepsi diken diken olmuş. ayağımda da şort vardı. hemen bacaklarıma baktım. bir de ne göreyim. sadece dizimin aşağısındaki bir bölgede, tüylerim diken diken olmuş, gerisi haala yatıyor. şaşırdım tabi haliyle. ulan dedim buda mı gelecekti başımıza dedim.

ne gelecekti lan dedim, geldi işte dedim.

daha ne.

1 yorum:

  1. allah belani vermesin sercan altima ettim gulmekten :D:D
    hede

    YanıtlaSil