Haziran 25, 2009

balobalobalo.


yarın resmen mezuniyet balomuz var. çok heyecan verici birşey değil mi bu? nasıl olacak çok merak ediyorum.

bugün saçlarımı düzelttirdim. sakalımı düzelttim kendim. sonracııma yarın kaşlarımın ortasında çıkan 4 tel kaşı anneme yoldurtcam. çok çirkin duruo. bunları müteakiben, kavalyecik dilşad'ın kıyafete uygun renkte bir kravat almayı başardım sanırım. webcamdan ona göstertmeye çalıştım ama; nasıl onun elbisesinin resimleri gerçek rengi yansıtmıosa, webcamda da kravatın normal rengini aktaramadım. ama olcak gibi. bakıcaz.

bu arada oraya gitmek için, mecidiyeköyden 59R otobüsüne binmek gerekiyormuş. ama nasıl inilcek falan bilmiyorum, nerede inilcek yada. en ufak bilgim yok. tamamen kader kısmete kaldı işimiz.

balodan sonra da büyük eğlence bizi beklicek galiba xD bilmiorum.

göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder