Haziran 17, 2009

12 yaşında kız çocuğunun rüyasında dani filth görmesi vaka-i vakvakiyesi



"
dün rüyamda cradle of filth'ten dani'yi gördüm. tüm sınıf onun gibi giyinmişti, onun gibi davranıyordu. makyajları aynı onun gibiydi. o bağırıyordu, bizde onun arkasından bağırıyorduk, onun gibi bağırmaya çalışıyorduk. herkes susmuştu, ben hala bağırıyordum. ondan sonra beni yanına çağırdı. beraber anıra anıra şarkı söyledik."





evet bu bir rüya arkadaşlar. kardeşimin görmüş olduğu rüya xD
nasıl bir bilinç altı yaratmışım bilemiyorum.
cradle of filth manyaklığım biteli çok uzun zaman olsa da nasıl olmuş anlamadım.

3 yorum:

  1. mutlu musun ha, mutlu musun?
    küçücük kızın da beynini bulandırmış..xD

    YanıtlaSil
  2. mutluyum xD
    sınıfa gelmiş yanlız cradle of filth. tahtanın önünde konser veriolar. xD

    YanıtlaSil
  3. offf bu gruba bayılıyrum

    YanıtlaSil