Haziran 03, 2009

03.06.09


bugün 3 haziran 2009. biricik kavalyemin dünyaya gözlerini açışının 18. yıl dönümü.

insanın hayatında arkadaşları dostları vardır. ama bazen daha ötesi vardır. hastalıkta,sağlıkta,mutlu günde,mutsuz günde,yakında ya da uzakta; kısacası her şartta yanında olmak isteyeceği insanlar vardır. işte bu dostluktan daha ötedir. şimdi dilşad'ın da bu grupta olduğunu söylemeye gerek duymuyorum.

zaten söylencek pek fazla bişey yok. bitanemin doğum günüyken, öss'ymiş, yds'ymiş, bokmuş,püsürmüş pekte umrumda değil. o noktada umrumda olan tek şey tabii ki biricik kavalyem olcaktı. tabiki de onun yanındaydım bugün. aslında sadece benliğimle gittim yanına. eskisi kadar sık görüşemeyeceğimizi bildiğimiz ve birbirimize biraz uzak kalacağımızı anladığımız bu zamanlarda, para verilipte alınacak, kullanılıp eskiyebilecek,en nihayetinde atılabilecek bir hediye yerine, bu sene herkes için olduğu gibi ona da manevi, hep saklayabileceği bir hediye vermek istedim ve bir akrostiş yazdım.üstelik bilerek kurşun kalemle, A4 kağıda ve özenmeden yamuk yumuk yazdım. Kasmak istemedim fazla. kendi el yazımla olduğunda daha değerli olabileceğini düşündüm.

aslında kafamda çok fazla şey vardı. bir hikaye, bir mektup tarzı bişey yazasım vardı. ama bu duyguları anlatıcak kelime, cümle, paragraf yaratamadım.

dediğim gibi dilşad'a olan sevgimi anlatmam mümkün değil. doğum günüyle alakalı olarakta şunu söyleyebilirim;
"Yaşadığım Sürece, 3 Haziran Günü, Takvimimde Hep bold yazı stili ile yazılmış olacak!"
Kavalyeciğimi çooook ama çoooooook seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder