Mayıs 21, 2009

pain of salvation travması.


az önce, pain of salvation'un 2007 yılında masstival kapsamında istanbul'da verdiği konseri izledim. sanki setlist'i benim için yapmışlar. en sevdiğim şarkılar vardı. 55 dk'lık bir performans ve sadece 8 şarkı. insanın damağında kalıyor. 2010 geleceklerse festival kapsamında gelmesinler. direk "p.o.s konseri" olarak geçsin. ne kadarsa bayılalım para gidelim. 8 şarkıyle bile insanda orgazmik duygular bırakıolar. bi sahne performansı bu kadar mı güzel olur? hele son şarkıda (inside) daniel kendini parçalıyo yerden yere atıyo. ayrıca konser dream tv'den çekme olduğu için, daniel'in şarkı aralarındaki konuşmalarını altyazı şeklinde çevirmişler. ama zamanı tutturamamışlar pek xD
konuşuyo konuşuyo bişe yazmıo altta. şarkıya girince yazmaya başlıyo falan xD
sonuç olarak ağızdan salya akıtcak bi performanstı. "izlenir ki bu!" diyerekten setlist'i siz p.o.s severlere sunuyorum..

1.Scarsick
2.America
3.Ashes
4.Undertow
5.Used
6.Nightmist
7.Disco Queen
8.Inside

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder