Mayıs 25, 2009

okul,necmettin hoca,sinir

bugün okula gittim. necmettin hocayı nasıl özlemişim laa. öğle arasında yanındaydım hep. çay ısmarladııı bilem. sohbetini, elini yüzüne kapatarak gülüşünü, sigara dumanını yukarı üfleyişini falan gibi herşeyi özlemişim ya.

30 dk falan muhabbet etmiş olsakta gerçekten süperdi yani. güldük gene çok fazla. hatta bi ara konuşurken "hesabıda onlara geçirdik" deyip elimle "geçirdik" kelimesini anlatan hareketi yaptım. hoca yemek yiyodu ve yanında jansetle gülcükte vardı. işte o hareketi yapınca kızlar var hareketle anlatma dedi güldü. sonra bende elimle "solo reklamındaki hem yumuşah hem hesaplı" hareketinden hesaplı olanı yaptım. yani baş parmakla işaret parmağını sürtersin ya "para"yı temsilen. işte onu yaptım. şey dedim "ben bunu yapcaktım hocam". ondan sonra "elin mi sürştü" diyerek çok fena şekilde koptu. aman yerim yaa. nası özlemişim varya.

şair demiş "geç anladım taşın sert olduğunu" (bunu farklı şekildede demiş olabilir ama anafikir bu, aklıma bu geldi). işte bu mısra bugün beni anlattı. okulda ne kadar sevildiğimi anladım. resmen etrafıma toplandılar lan. neyse bundan bu kadar bahsetcem.

sehremini anadolu lisesi festivali...ana grup direc-t. gelirken kırmızı nokta isimli "siyasi" müzik yapan grubuda alt grupları olarak getirceklermiş. okul grubu+şehmed başkanın ayarladığı grup+rap grubu(bizim furkan gedik nam-ı diğer sega nitrik)+bizim grup+kırmızı nokta+direc-t. yani 6 grup sahne alcak. belediyenin tesisatı falan gelcekmiş okula. sahne falan. peki 6 grubun toplam sahnede kalacağı süre mi ne kadar? 330 dakika. evet 5 buçuk saat. 12.30'da başlayıp 18.00 gibi bitmesi planlanıyormuş.
kısacası mükemmel(!) bir selçuk&caner&emrecan organizasyonuyla karşı karşıyayız. bir süre önce bize 2 saat sahnede olcaksınız dendi. bugün gittik 40 dk diyolar. ulan godoş lafının arkasında dur yada s*ktir git yani. gizem zavallım arada kalıyo. dedim bari 1 saat olsun. tamam dedi. emrecan çok bilmişi gelmiş çok fazla dio. lan mongol herif, senin gel dediğin saatte direc-t gelicek sanki. hem ilk festival, hemde herşey dört dörtlük olcak. başka?

bak necmettin hocayı görüpte sevinmeme rağmen, gene sinirlendirmişler beni ya. sıçarım öle organizasyona. ama haksız mıyım? önceden deselerdi 40 dk diye, eyvallah der 8-9 şarkı hazırlar, aslanlar gibi çalar inerdik. ama önceden 2 saat deyipte, konsere 10 gün kalmışken 40 dk demek nasıl bir saçmalıktır onu da bilemicem artık siz düşünün.

neyse anacım böleyim işte.

5 yorum:

  1. sercan hocam takma ya. siz 1 saattede dağıtırsınız ortalığı. organizasyon yapmak bişeyleri organize etmek çok zor. 5 buçuk saatlik sahne demek 'biz ne bulduysak koyduk' demek ki sırf bu yüzden siz daha az süre aldınız sanırım. yapılacak pek bişey yok bu insanların bir eksikliği olsa gerek. verilen sözler önemlidir sonuçta. sen sıkma canını. çıkış saatiniz ne kadar geç olursa o kadar iyi olur benim için. dersaneden kaçıp gelebilirim o gün. kendine iyi bak!

    YanıtlaSil
  2. pfhh yine mi emrecan xD
    ben de özledim necmettin hocayı yaa.. yerim.

    YanıtlaSil
  3. bigün böle hepberaber gitmek lazım. ama seneye falan. 2009/2010 eğitim öğretim yılı kapsamında. ama görünce çok sevinio.

    YanıtlaSil
  4. (L) Bu emrecan için
    (L) Bu da emrecan için
    (L) Bu da emrecan için =)
    sercan papucu yarımm

    YanıtlaSil
  5. dünkü bok bize hava yapıyo ya xD
    baget tutamadığı günleri biliyorum, gelmiş bana davulu böle yapcam şöle yapcam bilion mu diyo bide. xD

    diceksin ben onları yaparken sen parmak emiyodun amk xD

    YanıtlaSil