Mayıs 26, 2009

Kalbimin Enkazı.


Sesin hala çınlar kulaklarımda deli gibi,

Bu sesler güzel değil.

Dudakların sanki hala dudaklarımda gibi,

Gitmeme izin ver, bitsin bu acı.

Böyle yaparsan eğer, pes etmezsen,

Sana kalacak tek şey kalbimin enkazı.

Ararsın arasında kendini,

Ama çoktan öldün sen sanki…

Ölmedin sen kalbimde yaşayacaksın

Demeyi çok isterdim inan bana.

Yıkılan kalbim olunca,

Ne kaldı ki geride sana?

Farkında mısın bilmem ama

Tüm kalbim yıkıldı üzerine.

Ara da bul kendini o karanlıkta,

Haydi sesini duy kalbimin enkazında.

Senden göremedim bir yarar,

Ne istedin ki benden,

Neden hep verdin zarar?

Şimdi ağlasam peki?

Şimdi ağlasam neye yarar?

Sadece enkazı biraz daha bozar.

Çığlıklarını duyar gibiyim en derinlerden.

Küllerinden doğmaya çalışır gibisin.

Kim geri döndü ki gidenlerden?

Şuan sen en büyük çaresizsin!

Ben yeteri kadar bekledim,

İnat ettin sen; gelmedin.

Şuan içimdeki tarifi olmayan bir acı,

Arta kalan tek şey kalbimin enkazı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder