Mayıs 08, 2009

güzel kız kriterleri.

resmen öss olayları yüzünden blog yazamaz oldum lanet olsun ki. zaten uğur gürsoy fırat'ı çizememiş bu hafta. ama umut sarıkaya'nın yazısı telafi etti zaten. süperdi.

bu blogumda, "güzel kız" kriterlerimi yazacağım. dün dilşad'la konuşurken söledim. şimdide burada duyurmak istiyorum.

  1. boyu 170-180 cm arasında bir rakam olacak.
  2. kemikli olmicak. yani demek istediğim biraz etine dolgun, balık etli, ele gelcek cinsten olcak.
  3. beyaz ya da buğday tenli olacak.
  4. rengi farketmez ama saçları upuzun olcak. (en az kürek kemiklerine kadar)
  5. elmacık kemikleri biraz belirgin olcak.
  6. fizik olarak düzgün olcak ama çok düzgün olmasa da olabilir. ama tahta gibi de olmasın.
  7. elmacık kemiği altında ya da dudağının üstünde ben olcak. kesin şart ama %100. ikisi birden olmaz, ya biri, ya da diğeri. ikiside varsa aldırsın birini banane.
  8. dişleri düzgün ve kesinlikle beyaz olcak.
  9. biraz bakımlı olcak. bıyıklı, tek kaş olursa güzel olmaz tabi.
  10. kişilik olarak biraz orjinal olcak. çıkma teklifi ettiğinde hemen "evet" demicek. birazcık süründürcek. ama bokunu çıkarmadan tabi. bizde insanız sonuçta.
  11. palyaço gibi makyaj yapmıcak. sadece hafif bir ruj ve üst göz kapağına siyah göz kalemi. bak üstüne basa basa diorum : üst göz kapağına. alta da olabilir ama üst şart.
  12. yanakları bazen kendinden kırmızı olcak. hani yorulunca falan.
  13. soğukta burnu kızarcak. ama yakışmazsa kızarmasın.
  14. burun konusu. en sevdiğim küçük burundur. ama böle hafif çıkıntı olabilir. çok hafif ama. özgür ozan burnu gibi olmasa yeter aslında.
  15. ve son olarak beni sevsin.

var mı güzel kız? xD

3 yorum:

  1. Yalnız son çok hoş olmuş :) 'fazla kalemi olan var mı?' der gibi :-D

    -var mı güzel kız?
    -var ama vermem

    ya da

    -var mı güzel kız?
    -benim var ama evde kaldı

    şaka bi yana "Allah gönlüne göre versin Sercan" :-D
    :-D:-D

    YanıtlaSil
  2. resmen beni tarif etmişsin aşkım:d

    YanıtlaSil