Mayıs 29, 2009

gerdiler beni.

lan amına koyim ya. nası strese girdim anlatamam size. bloga küfürle başlamamdan anladınız zaten ama. ayrıca bu stresim yersiz/gereksiz/saçma da olabilir ama ne biliyim girdim işte anasını satiyim. konumuz şu eve gelmesi gereken öss şeysi. kime sorduysam geldi dedi anasını satam. hayır yani ankaradan geliyor diye, istanbulun doğusundan batısına doğru mu dağıtmaya başladılar anlamış değilim. böle sikim iş olur mu. zaten kalmış 15 gün. onun stresi de var. hayır stres yapmak istemiyorum, sevmiyorumda stres yapmayı ama insanın elinde olan bişey değil. dışarı çıkıosun biraz rahatlamak için, cafeler bomboş, cafede oturanlarda test çözüyo. sonra "lan benim ne işim var burda" diyip vicdan azabı çekmemek için eve gidiosun tekrar ineklemeye başlıosun. şu 15 gün nasıl geççek çok merak ediyorum. hatta öss'den sonra yds'den önceki hafta nasıl geçicek, kep töreninde nasıl eğlenicem onu 2 kere merak ediyorum ya hayırlısı. kazancak olsamda kazanamicak olsamda gelsin geçsin bian önce ya. yeter artık.

2 yorum: