Mayıs 17, 2009

eurovision 2009


"everyway that I can"den sonra ilk defa hakedenin kazandığı bir eurovision izledik. gene komşuya verilen oylar damgasını vurdu hep. ama her ülkeden norveçe puan çıktı hemen hemen. hakederek kazandılar yani. şarkının melodisi çok hoştu zaten. sözler dandikti ama. türkiye'de 4. oldu. gene de iyi bir derece bence. hiç beklenmedik ülkelerden puanlar geldi. (bkz; ispanya,portekiz,polonya,finlandiya,ermenistan) 2003'ten sonra izlediğim en güzel eurovision'du.

ayrıca azerbeycan beni şaşırttı ama ben sanki o şarkıyı biliyodum ya. çook çokk tanıdık geldi bana. hemde baya önceden biliyodum. hayırlısı artık. o da çok güzeldi tabi.

seneye oslo'yo da hayko cepkin'i yollarlar artık. peeh.

2 yorum:

  1. hayko cepkin nerden çıktı be xD

    YanıtlaSil
  2. hani norveç böyle rock müzik metal müzik böğürtü falan xD

    YanıtlaSil