Mayıs 19, 2009

canından can alınması ve sakat kalmak.

dün gece, yaşamayı en son istediğim olaylardan birini yaşadım. gece nazım hikmet şiirlerinin olduğu bir site buldum ve şiirlere bakarken saatin bir anda 03.30 olduğunu farkettim. aa dedim yatayım artık, okul tatil sena da evde uyutmaz yarın. kalktım pc'den. oda karanlık. mutfağa gittim sigaramı aldım. anennem odada içme balkonda iç öle gel gece demişti. bende balkona çıktım içtim. balkonun kapısını kapattım,kilitledim.salonun kapısına doğru yol alırken olan oldu. babamın, gecenin ilerleyen saatlerinde ayaklarını uzatıp yayılmak için kullandığı sandalyenin odanın tam ortasında olduğunu farkedemedim. ve ayağımı oraya çarptım. bu öyle serçe parmağı kapı kenarına çarpmaya benzemez. ki ne kadar iğrençtir bilirsin. kıvranırsın adeta. ama ben soldan sağa 3 küçük parmağımı birden çarptım oraya. öyle bir ağrı vardı ki, bir an öldüm sandım.

seke seke yatağıma gittim. sonra ayağımda bir sıcaklık hissettim. banyoya gittiğimde bu sıcaklığın kan olduğunu anladım. son 2 parmak kanıyor, diğerininde tırnağı yoktu. öyle bir çarpma işte bu. tahmin ediyorum ki orta parmağım çıktı ayrıca.

ama zaten yazın sol ayak baş parmağım kırılmış ve anlamamıştım ve yamuk bir şekilde kaynayıp yamuk kalmıştı. neyse konumuz bu değil.

netice olarak yürüyemiyorum doğru düzgün. hani yürürken bir hareket yaparsın. böyle parmakların kıvrılır. işte onu yapamıorum. topallıyorum çok fena.

netice olarak ayağım sargıda. sol ayağımda sadece sağdan 2. parmak sağlam kaldı anlicaan. davulda çalamıcam bi süre. çok boktan değil mi sence de?

6 yorum:

  1. Ciceeem gecmisler olsun yaf :/ nasi bi siddetle vurdun gulum yaf :/

    kendini yormadan kalan saglari korumaya bak ciceem :)

    YanıtlaSil
  2. aga gece çok büyük bi aşkla yatağıma giderken vurdum. uykuluydum zaten. iki ayağımda toplam 6 parmak sağ kaldı :D

    YanıtlaSil
  3. Yarisindan cogu duruyomus skma canini xD bu arada sandalyenin akibeti nedir? xD

    YanıtlaSil
  4. Sen okkali bi sekilde ayagini sandalyeye gecirecen, ustune 3 gaziyle orta kalacan, ama sandalye saglam kalacak xD bi dakka burda bi yanlislik var xD

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun üzüldüm ya

    YanıtlaSil