Mayıs 20, 2009

büş'ün gerçek yüzü.

kendisini blogger'dan tanıyoruz. yazdığı bloglarla kendini orjinal bi insan gibi göstermeye çalışan :P, progressive metalci ayaklarına yatıp, lastfm'de pain of salvation skroplarken, kulaklıkla murat boz, hepsi ve ismail yk dinleyen bir insanın nasıl deşifre edileceğini ve gerçek yüzünü görmenizi istiyorum.

evet büş'ten söz ediyorum. aholeonthetoiletwall başlıklı blogger sayfasıyla milyonlara hitap edip hayranlık yaratan büş, aslında nasıl biri merak ediyor musunuz? işte cevabı :



işte onun gerçek yüzü. tikky gözlüğü ve emo saçlarıyla taksim otobüsündeki büş. sloganı ise "everybody emo must be!!"






***tabiki şaka xD ciddiye alında kavga çıksın dimi.

9 yorum:

  1. oo bi güne bi gün bana hiç kimse blog yazmadı şu blogger aleminde. oysa ben herkesin en sadık okuyucusu, en uzun en anlamlı yorumları yapan kişiyim. tabi blogumuz yok die eziosnz dimi. küstüm, oynamıorm. bi süreline ikinizede yorum yok.

    YanıtlaSil
  2. sana da böle mi yapiyim dilşad ? bunu mu istion xD

    YanıtlaSil
  3. hayır bana niye yorum yok onu anlamadım xD
    emo diye blogu yapılan ben, trip yiyen yine ben.. her durumda ben eziliyorum ne bu be xD

    YanıtlaSil
  4. aman tanrım.

    YanıtlaSil
  5. aferin sercan bak rezil ettin beni tanımadığım kişilere de xD circumflex kim? kimsin circumflex valla ben böyle biri değilim yalan bunların hepsi.. sercan zorla çekti o fotoğrafı valla bak, poz vermessen üstüne otururum dedi, el mecbur kabul ettim..

    YanıtlaSil
  6. ahah bende tanımıorum büş :D

    YanıtlaSil