Nisan 02, 2009

walk with me in hell motherfucker!

allahım yarabbşim yüce tanrım kutsal yahve oh my god.
bu adamlar ne zaman yorulcaklar amk.
ilk kez baştan sonra;diyaloglu,soundcheckli,konserli,şakalaşmalı olarak tamamiyle "walk with me in hell" dvd sini izledim canerim sağolsun. ya böle bişe olamaz. nasıl insan bunlar ben anlamadım ki.
hem üzülüosun lan bunlar gibi olamayız die hemde gülüosun bi çok yerinde. bkz;chris duştayken,john'un boncuklu tabancayla kapı arasından içeriye ateş etmesi ve chris'in "you have better gun" demesi.

bitmediii :D

ayrıca making of sacrament'i de izledim canerim sağolsun. ayrıca download fest'07 vardı bende ama görüntü ses iğrençti. canerim onuda hd kalitesinde ayaklarıma serdi. allah razı olsun. gene aşmışlar tabi. albümün yapılış hikayesi falan. allahım çok güzel ya.

türkiye'ye gelseler de bian önce canlı seyredebilsek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder