Nisan 10, 2009

knowing.

ya ben nicholas cage'i o kadar çok seviyorum ki, ne zaman bi filmini görsem alıyorum. ama artık isyan edicem. bi kerede hayal kırıklığına uğriyim lütfen ya.

filmi anlatıpta spoiler vermek istemiyorum. izlenilesi bir film bence. yer yer çok hareketli, yer yer durağan. efektler mükemmel. müzikleri söylemiyorum bile zaten.

normalde sinema çekimi olan filmleri izlemem. ama dayanamadım izledim ve pişman olmadım. belkide ilk kez sinema çekimi bir filmi baştan sonra izledim. nicholas cage hiç durmasın. hep film yapsın. film'de bir hayli geçen sözü'de söylemek istiyorum.

john ve oğlu caleb arasında.

+you..and me..together
-forever.

3 yorum:

  1. eheh korsancı sinemasever.. bari internetten filan indir direk korsancıya elden para vermek içine oturmuyo mu?? bana internetten indirmek daha az suçmuş gibi geliyo..

    YanıtlaSil
  2. yok koymuo artık.
    çünkü kazancakları kadar kazanıyolar zaten.
    ayrıca film türkiyeye gelince gidicem zaten tekrar.
    zaten sinema çekimiydi ama türkiyede çekilmemiş belli ki.
    film arası yoktu ve alt yazı falanda yoktu. direk ingilizce. tabi eklenti alt yazı varmışta, bitince farkettiğim için ingilizce izledim.

    ama ben alıştım korsanlığa. içim acımıyor. ki genellikle vizyondaki filmleri almamaya çalışıyorum. ama bu daha vizyonda değil xD

    YanıtlaSil
  3. Ya bu filmi bekliyoduk ama prestige sinemalarna glmems daha =$ belki sonra glr ddlr

    YanıtlaSil