Nisan 27, 2009

gülen gözlermiş.

bir gün kahramanımız bir proje gezisi için slovakyaya gider. günlerce eğlenir, gezer, birbirinden iyi insanlarla tanışır. son gece bir program hazırlanır onlar için. ve ne olduysa olur.

2 posta damat havası ardından, kıpkırmızı olup terleyen kahramanımız, dışarı havaya almaya çıkar. yanında ise sınıftan 2-3 kişi vardır. katka gelir ve sırasıyla slovak dansını gösterir herkese. en son ise kahramanımıza. sonra kahramanımızın elini tuttuğu gibi koşar. kahramanımız kendisini bianda içerde, dans edilen yerde bulur (-pist dicem ama değildi-) ve dans etmeye başlarlar.

şimdi bilinmeyenleri açıklama vakti.

dans sırasında katka'nın yüzüne bakar ve gözlerinin içinin gülüşünü görür kahramanımız. çekinir biraz. bir süre hep yere bakar. sanki adımları takip ediyormuş gibi. çok değişik duygulara kapılmıştır. gerçi bi kız kendisini sürükleyerek dans etmeye götürse, her erkek değişik duygular yaşar. o tipten duygular işte. gözleri o kadar güzel gülüyormuş ki kahramanımız arada bir bakıyormuş sadece gözlerine. utanıyormuş. 3 saniyeden daha uzun bakamıyormuş. "acaba benden mi hoşlandı" gibisinden düşünceler dönmüş kahramanımızın kafasında. çünkü o gün içinde, defalarca kez, onunla resim çekilmiş. sadece onunla ama. özellikle gelip koluna girip birsürü resim çekilmiş. dans sırasında peter'ın "eşlerimizi değişelim" hareketine, "yoooo" der gibisinden bir tepki vermiş katka. kahramanımızın çok hoşuna gitmiş bu. kahramanımız gece düşünmüş. hoşlanmış olabilir mi diye. sonra kendi kendine demiş ki "hoşlansa nolur hoşlanmasa nolur, acaba bikere daha görebilcek miyim ki? hiç görmeme ihtimalin olan birisi senden hoşlansa nolur ki?"
sonra kahramanımız uykuya dalmış. aslında kendiside farkındaymış biraz olsun hoşlandığının. belki herkese sıradan gelir, azar işitir die anlatmamış. ama kendince bişeler kurgulamış bir süre. sonra saçmaladığını fark etmiş. hoşlanmanın, aşık olmanın sırası değilmiş. zaten aşık olmak diye bişey yokmuş. ama kahramanımız katka'nın gülen bakışlarından çok etkilenmiş. ama uzatmamış olayı. sonrada katkam katkam diye geyiğe bağlamış.

çok mutlu yaşamış.

6 yorum:

  1. artık bunları blog sayfandan mı öğreniorz sercan.

    YanıtlaSil
  2. =)
    geyge vrdm dyn da bgn aşk oldm drken gyk olduğu hc anlaşlmyodu :-D
    kim bilir belki de kader sizi farklı zaman ve mekanda tekrar biraraya getirir.. ya da bi konserine gelr fln...
    Ne drsn???

    YanıtlaSil
  3. Aşk var Sercan,hatta hala aşk herşeye değer.Eğer gerçekten istersen talih döndürüp dolaştırıp ona ulaştırır seni. eminim buna=)

    YanıtlaSil
  4. dilşad utandım sınıfta anlatmaya napiim :\


    bnymn, kader diyelim ama konser zor be aga.


    erdem haklsın abi ama işte bilmiorm.

    YanıtlaSil
  5. ehah xD
    bilmiyorum sercan şu durumda katka'ya e yakın insan benim, onunla ilg,ili bişeyde ilk bana geliceksin bil bunu xD

    YanıtlaSil
  6. tamam biş abi, ayıpsın. ilk sana gelcem abi.

    YanıtlaSil