Nisan 08, 2009

daniel gildenlöw.


allahım sen bu adamı cennetine al -amin.
ya bu nasıl bir insandır ben anlamadım ki.
ending themes adı altındaki konseri izledim az önce.
scarsickle bi giriolar, sonra dağıtıolar ortalığı.
america ve nightmist performansları süper zaten.
disco queen i ne siz sorun ne de ben söleyim zaten.

bide şöle bişe var xD
normalde şarkılarda gitarla yapılıo sandığım yerleri, bu hayvanat adam yapıomuş. sesiyle,ağzıyla,diliyle,gırtlağıyla. nasıl algılıosan artık.
hemde gitar çalıo bi yandan.

beyni ayırmış ikiye dicemde, en az 4-5 parça o beyin.
1.şarkı sölüo
2.sölediği güfteyle alakasız bir ritim çalıo
3.kafa sallıo
4.seyirciye gülüyo
5.jest ve mimikler kullanıo sürekli.

özellikle america'da bi hareketi var, insan diyorki ulan kız olsam yerdim seni xD
şarkının ortasında duruolar ve :

işaret parmağını,ağzına sokup yanağının içine götürerek öne doğru çekerek "şişe açma sesi" yapıyor.

sonra su içerken gidiyo davulun üstüne su döküo falan xD

ayrıca şunu anladım.
sadece daniel değil, hepsi aşmış adamların.
davulcu olarak sölüorum, ben böle teknik bi davulcu görmedim. harbiden çok iyi.
ikinci gitariste dencek bişe yok. seside çok güzel.
basçılarıda gayet sağlam.tuşesi çok iyi.
klavyeci; bu dünyadan değil.

umarım "belki pain of salvation gelmez" tezi çürür ve yazın gelirler.
ayrı bi istek oldu içimde konser için.

pain of salvation güzel, pain of salvation dadlu.

4 yorum:

  1. daniel benim olsun mu noluur. :(

    YanıtlaSil
  2. zor dilşad zor çok zor :D

    YanıtlaSil
  3. ayy hemi de kuzumun en sevdiğim resmi xD
    sercan anlamadın mı hala kendisi bi insan diil.. artık bu nası bi insan sorgulamalarını geçmen lazım xD

    YanıtlaSil
  4. daha yeni anlıyorum ben büş.
    lamb of god'da kaldığım için, yeni yeni anlıorum diğer hayvanatları xD

    YanıtlaSil