Nisan 13, 2009

ayrılıklar.

MetanaL ve M.İ.S. (JägerMeister) gruplarından an itibariyle ayrılmış bulunuyorum.

öss'ninde içinde bulunduğu bazı problemlerden dolayı ayrılmak istedim ve anlayışla karşıladılar. gerçekten kafamı toparlıyamıyorum. aslında bakarsanız MetanaL le sadece 2 prova yaptık. M.İ.S. ile 1 konser verdik ve 1,5-2 aydır prova yapmıyoruz. ama gruplara dahil olduğumu bilmek dahi gergin olmama sebebiyet vermekte.

şuanda haftada müziğe ayırabilcek sadece 1 saatim var. ve onu da çocuğum gibi olan metamorfizma grubuna ayrımayı uygun gördüm. ki beni tanıyan bunu tahmin eder zaten.

diğer gruplar nolcak derseniz.

Sessiz, şuanda askıda. Ezgininde Öss'si dolayısıyla çalışmıyoruz. kafam rahat.

Birth of Grief, çalışmalar yavuz üniversiteyi bitirdiğinde başlicak. ki yavuz üniversiteyi bitirdiğinde, öss çoktan geçmiş olcak. kafam rahat.

isimsiz grup, mehmet abiden haber bekliyorum. ama yaz sonu gibi başlarız demişti. kafam rahat

metamorfizma, 1 saatten bişey olmaz be oğlum felsefesiyle kesinlikle yük olarak görmüyorum. kafam çok çok rahat.

yani kısacası, bazen gitmek gerekir.

değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder