Nisan 17, 2009

amanda aman.



resmen günlerdir blog yazamıyorum.
ama sor neden.
ders,test,format falan derken unuttum resmen.

pc'm format yedi dün. bir kendine geldiki sormayın.bi an için D sürücüme de format attım zannettim, kalpkrizinden gidiyordum.

kolay değil 5654 şarkılık arşiv, 150 tane vidyo, ödevler, şiirler, 1000den fazla resim falan. onlar gitse oturur ağlardım.

ondan önceki günde, metamorfizmanın elemanları cem salih mesut ve bendeniz, buluşup cafeye gidip çılgınlar gibi ders çalıştık.

slovakyada iyiden iyiye yaklaştı. 3 gün sonra gidiyoruz adeta. bugün burs paramı da aldım. gidip alışveriş yapcam akşam üstü. pasaportlarımızda çıkmış.

daha ne olsun?

2 yorum:

  1. cafede ders mi çalışılır bee..

    YanıtlaSil
  2. eğer cafe'de müziği kapattırabiliorsan, senden başka kimse yoksa ve mekan aydınlıksa çok güzel çalışılıyor.

    YanıtlaSil