Mart 18, 2009

yeni şiir*

Sonsuza...


Denizin ortasında bir tekne

İçinde sallanan bir aşk,

Yatıyor bir sağa bir sola,

Kaçınılmaz bir son,

Direnmeden alabora…

Gömülürken sulara mahzun tekne,

Etrafa dağılır emektar kürekler,

Ve anılar, sürüklenir gider,

Dalgalar tarafından, başka sahillere.

Geride kalır bir liman…

Boş bir iskele,

Tekrar tekneye bağlanmayı bekleyen,

Çaresiz, üzgün halatlar…

Bugün deniz sakin gibi,

Gittiğimi anlamış sanki.

Bakma denize dikkatli,

Hırçın dalgalarda saklı gözlerim,

O coşkun sesindedir son sözlerim.

Vazgeçecek misin hemen?

Ben olsam ölene dek yolunu gözlerim.

Sanki bulanıklaştı deniz.

Dalga mı yapacak dersin?

Diyelim ki dalga yaptı,

Hevesle gözlerimi görmeyi bekler misin?

Son sözlerimi tekrar duymak ister misin?

Ya da bende geleceğim diye suya atlar mısın?

Atlama…

Çok uzaklardayım…

Dedim ya başka sahillere sürüklenir anılar,

Bensiz gideceklerini mi sandılar?

Bırak beni sürükleneyim,

Ta uzaklara kadar,

Bilirim içinde umut var,

Ama etrafın dört duvar,

Çık odandan git uzaklara,

Benim gibi kapıl dalgalara,

Bir gün bir dalga içinde,

Bir gün bir rüzgar sesinde,

Bir gün ıssız bir adada,

Ya da ıssız bir limanda,

Kal benliğinle baş başa,

Dalgalara da bakma,

Görme gözlerimi…

Benliğinle kal.

Sonsuza…

Fırtınaya kapılmasın gözlerin,

Beni de etme derbeder,

O zaman benliğin seni terk eder,

Sonsuza…

Bırak tadında kalsın,

Yaşananlar tufanlarda yansın,

Kül olsun dalgalarda,

Taşınsın uzak diyarlara,

Çıkmasın daha karşımıza.

Sonsuza…



*birkaç gün önce bahsettiğim ve üzerinde çalıştığımı söylediğim şiir değildir.

1 yorum:

  1. Dedim ya başka sahillere sürüklenir anılar,

    Bensiz gideceklerini mi sandılar?..


    okuduklarım arasında en iyisi (Y)

    YanıtlaSil