Mart 26, 2009

uğur dündar.

ergenekon soruşturmasında, uğur dündar ve ailesine bok atanları, hiçbir deneme yapmadan sözde kayıtları iddianameye ekleyen savcıları, kendilerine süper iş çıktığı için sapıtık sapıtık yazılar yazan iktidar yanlısı medya araçlarını ve uğur dündar gibi, yıllardır türkiye'nin bokluklarını ortaya çıkarıp, çözümler üretmeye çalışan, cesur ve tarafsız bir gazeteci-muhabirin böyle birşeyin içine girebileceğini, bir an için bile aklından geçirenleri buradan şiddetle kınıyorum.

*siyasetle alakalı konuşmayı pek sevmem. o yüzden tek cümle.

3 yorum:

  1. ben de uğur dündarı bu isyanı dile getirmek için kendine çatmalarını beklediği için kınıyorum.
    bkz; son seçimlerde akp 1. çıkınca çıkıp "güzel oldu, istikrar bozulmadı", her fırsatta "yargıya güvenimiz sonsuz" demesi..

    ben de sevmem siyaset konuşmayı kesinlikle iğrenç bişi yapılan ama ben de bunu söylemeden edemem...

    YanıtlaSil
  2. ama dediğim gibi uğur dündar tarafsız bi gazeteci.

    akp neden seçildi gene temalı konuşmalar yapsa daha iyi olmayacaktı.

    sonuçta halkın seçtiği birşey. iyi ya da kötü demokratik bir sonuç.

    aksine birşey söylese, hem bir işe yaramicak, hemde kötü durumuna düşücek.

    gerek yok.

    YanıtlaSil
  3. işte anlatmaya çalıştığım bu... kötü duruma düşcek kim karşısında hükümet... işe yaraycak neden artık seçilmiş akp... eee demek ki o zaman gerekenleri söylememiş ki şimdi bunlar bu durumda... bu noktaya geldi bazı şeyler herkes aynı şekilde sustuğu için...

    neyse çok da önemli değil o zaman ne dediği ama dedim ya demesem içimde kalırdı...

    YanıtlaSil