Mart 04, 2009

tırsınç.


şu televizyondaki haberleri görmekten bıktım.
iyice tırsar oldum.
hollanda uçağının düşme sebepleri,kimin ihmali falan filan derken, sayılı günler kalan slovakya uçuşu için tedirgin olmaya başladım.
üstelik 4 sefer yapıcaz.
istanbul - bratislava - könice
könice - bratislava - istanbul

tireleri sefer sayarsak. evet 4 sefer.

allah yardımcımız olsun diyorum.
her ne kadar tedirgin olsamda sınıfça ilk yurtdışı deneyimimizi yaşicaz.
hem ilk yurtdışı deneyimi, hemde hep beraberiz.
yani ilk yurtdışı deneyimi sınıfça. neyse anladınız boka sardı zaten.

ayrıca necmettin hoca ve ali hocanında bizimle birlikte olacak olması çok daha eğlenceli hale getirecektir.
tek sorunum sigara olayını ne yapacağım.
necmettin hocayla konuşcam bu konuda.
içme dersede 4 gün içmem.
nedir yani.
zaten ailelerin yanında kalcaz.
orası bambaşka bi heyecan zaten.
zaten geçenlerde rüya gördüydüm.
bilinç altıma yerleşmiş bira ve domuz eti.
alkolü erken yaşında görmüş geçirmiş ve bırakmış bir insan olarak, rüyamda bana hayatta yemeyeceğim domuz eti yedirip, zorla bira içirdiklerini görmüştüm.
ayrıca ingilizce için mükemmel pratik olacak.
47 günümüz kalmış adeta.
haydi o zaman şafak sayalım.

slovakya şafak:47

3 yorum:

  1. heeh delirt iyice sen burda slovakyanın şafağını say beyza sınıfta öss/yds şafağı saysın. deli olmamak işten diil :)

    YanıtlaSil
  2. anaaaam azıcık kalmııış xD

    YanıtlaSil
  3. daha deli olmadın mı dilşad xD
    oho oooo xD

    evet büş az kaaldıııı xD teytey

    YanıtlaSil