Mart 09, 2009

tennisbäle.

bugün almanca dersi benim için bir kabustu.
arbeitsbuch yapıorduk.
bana gelen tüm cümlelerin içinde komik bulduğum ve okurken gülmemek için kendimi sıktığım kelimeler vardı.
bkz; tennisbälle,weg,banane vs.

banane nedir ya xD
hani ingilizcede banana tamam da almanca nasıl birşeydir banane diyor resmen. insanın sanane diyesi geliyor.

sonracııma birde okuma parçaları vardı.orada bir kelime vardı beni benden alan.
"çalmayı istediğin enstruman" anlamına gelen trauminstrument. şöyle ki traum rüya demek, instrumentte anlicaanız üzere enstruman. rüya enstruman xD

ayrıca ingilizcede "büyülemek" anlamına gelen "fascinate",almancada bizi dumurlardan dumurlara koşturdu. evet tam olarak "faszinieren" önce bi durduk hayır olamaz gibisinden. ama sonra öğrendik ki evet öyle.tüm büyüsü gitti açıkçası.fascinate fln yalan oldu.büş uzun süre kaldı xD

ayrıca bugün öğle arasında çılgınlar gibi voleybol oynadım bünyaminlerle. durmadan kafa vurdum topa. çok eğledim.güzeldi.

özellikle ölüme yaklaştığım bir sahne vardı. özen tam bana bişeyler demek için döndü ki, o sırada tmdeki damla dural arkadaşımız topa ayağıyla bir vurdu top özenin yanağına xD
o sırada bana dönük olduğu için ağzının dalgalandığını gördüm xD

görülmeye değerdi.gülmekten ölcektim neredeyse.

yarında ingilizce sınavı var.

hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder