Mart 28, 2009

saadet partisi.

saadet partisi ilk defa takdirimi aldı.
olay doğru mu bilemem. bugün aykut anlattı.
ama doğruysa, takdir ederim yani.

muhsin yazıcıoğlu'nun mersin'e giderken ölmesi üzerine, saadet partisi; mersin belediye başkanı adayı, il meclisi adayları, ilçe belediye başkan adayı, ilçe meclisi adaylarını geri çekmiş.

saadet partisinin genel başkanı'da şunları söylemiş:

"muhsin yazıcıoğlu kardeşimiz, davası uğruna mersin'e giderken, şanssız bir olay yaşayıp hayatını kaybetmiştir. davası uğrunda can veren bir başkan, bir milletvekilinden sonra, mersin'de hiçbir şekilde hak iddia edemeyiz. bu yüzden mersin'den, saadet partisi olarak tamamen çekiliyorum."

*saadet partisine bir sempatim, antipatim falan yok. çok ilgilenmem siyasetle falan. "küçük parti" diye anılan partilerle alakalı hiçbişe bilmem zaten. ama insanlık yapmışlar. alkışlancak bir davranış.

4 yorum:

  1. bence saçma bi hareket.. en nihayetinde muhsin yazıcıoğlunun dirilip mersin'i yöneteceği filan yok.. sadece insanların sempatisini toplamak adına mersin'den vageçmişler, en nihayetinde onlar çekilse bile bi başkası oranın yönetimini almıycak mı?? gerek yok bence böyle şeylere, sevimli olma çabaları gibi geliyo bunlar bana..

    YanıtlaSil
  2. böyle bi konuda bile bunu düşünecek insanlar olduğunu sanmıyorum...
    dediğin gibi alcak biri oranın yönetimini ve eminim saadet orayı kazanabilcek olsa bunu yapmazdı ama yine de düşünmeleri bile yeterli bence...

    YanıtlaSil
  3. al işte kazanabilicek olsa yapmazdı, zaten kazanamıycağını bildiği için yapıyo; bildiğin şov. gerek yok bence samimiyetsiz hareketlere herkes birbirini biliyo sonuçta.. ayrıca bence muhsin yazıcıoğlu ve yanındakiler davaları uğruna değil bi takım insanların mallıkları yüzünden can verdiler.. onları talihsiz bi şekilde öldükleri için yüceltmek yerine, buna sebep olan insanları yermek gerek diye düşünüyorum. bilgilerinize arz olunur xD

    YanıtlaSil