Mart 28, 2009

oy oy oyy.

şimdi böyle bir başlık görünce, böle suratımda " ^.^ " ifadesi ile birini övcem, iltifatlar edeceğim diye bekliyor olmalısınız.
ama söyliyim öle bişey yok.
ordaki oy da rey anlamındaki oy.
hani seçim falan filan...
heyecan yok açıkçası, ama bir garip oldu içim.
ilk kez olacağı için.
ne biliyim işte.
ilçe meclis üye adaylarını bilmiyorum bile.
muhtarımız aynı kalsın istiorum.
belediye başkanımız değişsin istiyorum.
kadir topbaş ve kemal kılıçdaroğlu arasında seçim yapmış değilim. bağımsızlardan birine sallayabilirm oyumu.
ama emin olun beyza gibi tuhaf fantazilerim yok. (bkz; oy pusulası çalmak,eline koluna "evet" yazılı damgaları basmak).

medeni bir şekilde, türkiye cumhuriyeti avcılar abdülkadir uztürk ilköğretim okuluna ailecek yol alıp, oylarımızı kullanacağız.
ben hep dizilerde olur sanırdım ama gerçekte de oluyormuş.
evde kimse kime oy vereceğini söylemiyor.
önceden söylerlerdi.
ama babam artık sende oy kullancaksın, siyasi görüşlerimiz birbirimizi etkilemesin falan filan diye söylemedi.
anneme sordum; "beyim ne derse o, bende sölemicem" dedi.
ananeme sordum; "hepsinin ağzına köpek işesin" dedi "hmmm" dedim.
anane işte anlatmiyim tekrar tekrar.

bide dün şöle bişe düşünmüştüm.
almanya'da seçimlerde basılan damgada "ja" mı yazıor acaba xD
belkide onlar elektronik seçime geçmişlerdir ama.
heryerde sölenir ne de olsa "ÜSTÜN ALMAN TEKNOLOJİSİ"
harbi üstün ama.

bu akşamda maç var türkiye-ispanya.
pek umudum yok ama, türkiye zor maçları sever be. değil mi?
inşallah diyelim.
ama herşeyden önce,

olumlu düşün,olumlu olsun.

1 yorum:

  1. maça kadar araştırcam kim neymiş şu üyelerden fln ona göre oy kullancam bu kadar da bilinçli bi seçmenim...

    başkandı muhtardı tamam da meclis üyelerini nerden biliyim :D

    YanıtlaSil