Mart 06, 2009

oy falan yok.

yer avcılar metrobüs durağı üst geçit.
köşe başında her sabah oturan ve birkaç mendil satarak karnını doyurmaya çalışan bir teyze.
yaklaşık 65-70 yaşında.
her sabah onu gördüğümde,bozuk param varsa mendil alıyorum.
çok üzülüyorum görünce.
ahh diyorum keşke bir imkanım olsada,böyle bi dükkanda hani çay yapan ablalar fln olur ya.
ustalara yemek yaparlar,çay demlerler falan.
işte öyle bir iş bulabilsem diye.

en çokta ne zaman acıdı içim biliyomusunuz?
bi sabah çıktım gene okula gitmek için.
yolda aklımdan "keşke diğer montumu giyseydim.baya üşüdüm" gibi şeyler geçti.
ta ki oraya gelip teyzeyi görene kadar
bir etek bir kazak bir yelek.
ilk önce mendil almadan para vermek istedim.
kabul etmedi.
dilenci değilim birşeyler satıp kazanıyorum dedi.
rica minnet cebimdeki tüm bozuklara karşılık bir mendil aldım.
ama inanın metrobüste gözlerim doldu.
biz burada, keşke diğer montumu giyseydim diye düşünürken, o naapsın orada?
buz gibi havada,taşın üstünde.
gerçekten böyle insanlar çok var ülkemizde.
bu salak partiler, onu yapcaz bunu yapcaz diye sokakta bangır bangır gezeceklerine, önce insanlarına çözüm bulsunlar.
bir de diyorlar 2010 kültür başkenti istanbul.
tüküreyim öyle başkente.
tabi sokakta mendil satan çocukları, yaşlı teyzeleri kültürlerinin bir parçası sayıyorlarsa birşey diyemem.

hiç birinize oy yok.
yazıklar olsun.

özellikle avcılar belediye başkanı sayın(dilim varmıyor) mustafa değirmenci.
yıllardır söylüyorsun avcıları istanbulun parlayan yıldızı yapacağız diye.böyle diye diye önceki dönem seçimi kazandın. sonra dedin türkiyenin parlayan yıldızı. be insafsız. kıçını yayarak, bayraklar afişler asarak oyları topluyorsun.
avcılar evim avcılarlı ailem demesini biliyorsun.
sen sabah götünde pireler uçuşarak uyurken, orada insanlar sadece karınlarını doyurabilmek için soğuk taşların üzerinde, 50 kuruş peşinde koşuyor.
yedin bitirdin ulan.

oy moy yok sana.
bi dönem daha sıçma avcıların içine.
sen ancak reklam yapmayı bilirsin.
sonra kendi heykelini dikersin.
binlerce tl borç geçirirsin belediyeye.
ne diyim ki sana

allah belanı versin.

6 yorum:

  1. aynı şeyleri ben de cevizlibağda yaşıyorum sercan orda da bi amca var...
    yazık cidden çok yazık
    Allah yardımcıları olsun..
    Bizim yatıp kalkıp şükretmemiz lazım ve o insanlara dua...

    YanıtlaSil
  2. öyle abi ya.
    durmadan reklam yapanların o insanlara duyarsız kalması çok zoruma gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. helal olsun sana...

    YanıtlaSil
  4. mustafa değirmencinin Allah belasını versin

    YanıtlaSil
  5. sen ne biçim başkansın ya avcıların içine sıçtın ne bok edip oy aldın mal değirmenci sıçtın sıçtın tuvalet ettin avcıları bak şimdi cafer sezgin ağlıyodur belki bir bok yapmadan ne diye oy verdiler sana cafer sezgin ne kadar çalıştı hatta metrobüs ve kütübhane yaptıracaktı mal değirmenci sende hiç utanma yok mu lan insanlar seni istemediği için kaçıyo sen güle ğüle yerlere yatın bu kadar terbiyesizlik olmaz ki annen seni ne diye doğurmuş hayvn ne diyim allah belanı versin mustafa değirmencinin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil