Mart 30, 2009

oooff offf.

avcılar halkını, mustafa değirmenci gibi birini tekrar başa getirdiği için tebrik ediyorum.
az yedi şimdiye kadar, biraz daha yesin. avcılara tek katkısı bu olan bir adama neden oy verirsin? üstelik o gördüğünüz yerdeki heykelciklerden birine kendi silüetini yaptırmış. ulan sen daha kimsin nesin de heykelini diktiriyosun? Atatürk mü sandın kendini? sonra mahkemeyle uğraşırsın eline verirler heykelini.

verin oy, biraz daha yesin. siz de marmara caddesi yaptı, sahili yaptı diye egonuzu tatmin edin anca.
siz sürünürken, o 7 sülalesinin hayatını kurtarsın, belediye'ye biraz daha akrabasını alsın çalışan olarak, el altından biraz daha iş yürütsün; sizde övünün biz başkan seçtik diye.

bugün duyduğum bişeyde ayrıca şoke etti beni.
geçen mevzu şöle bişeydi. bir tane gerizekalı insan, mustafa değirmenciden memnun olmadığını, onun seçilmesini istemediğini söylüyor. bunun akabinde, onu istemiyorum ama, chpliyim ben, akpye vermem oy diye kasışlara geliyor. be gerizekalı ahmak, istemediğin adaya oy verirsin, sonra akpye vermemek için verdim dersin. sadece chp'yle akp mi katılıo seçime?
mhp,bbp,sp,dsp,anap vs. bir sürü parti daha yok mu?
hepsine karşıysan bağımsızlara ver?

akpye oy verenlere geri kafalı, cahil diyorlar, peki bunu yapan nedir? mantıklı bi düşünün nedir yani?

yazık.harbiden yazık.avrupa birliği diolar,cart diolar curt diolar, ülkedeki bölünmüşlüğe bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder