Mart 11, 2009

of ulan.

resmen günlerdir blog yazamıyorum.
sınavlardan dolayı.
neyseki yarın haftanın son sınavı var.
sonraki hafta da sınav yok.
aslında değişik birşeyler olsa yazardım da, normal herşey sıradan.
ayrıca edebiyat sınavı varya yarın. işte ona çalışmak için defterimi aradım saatlerce.
yeni bulabildim.
ama hisarcılar eksik.
eski sınav notlarımı buldum.
odam darmadağın annem görmesin sakın.
canımı okur =D

işte onun dışında bugün voleybol oynadık gene öğle arasında. çok eğleniyorum ya =) valla =)
inş. yarın gene hava güzel olurda oynarız.

birde yeni hoca gelmiş okula. iki kere top ona çarpıodu nerdeyse.
bunun üzerine "noluyo yaa yeni geldim diyemi yapıosunuz böle" diyip numaradan üzüldü. çok sempatikti.

çanakkale için hazırladığımız küçük piyes bitti gibi birşey.
ufak tefek detaylar ve dekorla çalışma dışında bişe kalmadı pek.
oyuncak tüfeklerin ucundaki turuncu aptal şeyleride kırdık daha gerçekçi oldu =D
ama bugün osmanın öldüğü sahnede,yunus öyle bir rol yaptıki, hazal izliyodu ağlamaya başladı.
bünyamininde gözleri doldu.
ne yalan söliyim bende kötü oldum.

rolüm küçücük olmasına karşın böle bişeyde bulunmaktan mutluyum.
şimdi ben biraz daha ders çalışacağım canlar.
yeni bloglarda görüşmek üzere.
hee unutmadan.

slovakya şafak : 40

2 yorum:

  1. =)
    güzel günler...
    bizi bekler... :D

    YanıtlaSil
  2. =)) bu yazının voleybol kısmında bende vardım.
    hocanın hareketini sempatik olarak bulmuyorum ama =))

    YanıtlaSil