Mart 01, 2009

liu yifei**

off ulan off.
liu ile evlenebilme olasılığımı hesapladım.
önce çin dili okumam gerektiğini düşündüm.ama benim liu'm ingilizce biliyor zaten.
aramızda 4 yaş var.
ileride bende ünlü olcam.
bu aşk oluşmadan önce de kafamda çin'e gitmek gibi bi düşünce vardı.
hani gezeyim göreyim falan.
ama bu sefer gezip görmek için değil, ünlü olunca liu için gideceğim.

bekle beni liu.5 sene ver bana. ben 23, sen 27 yaşındayken alacam seniii

♥♥♥ Liu

2 yorum:

  1. wuhuu sercan n'oldu sana :D
    sağda resimler
    3 blog yazısı birden :D

    YanıtlaSil
  2. aşık oldum bünyamin xD
    başka açıklaması yok :D

    YanıtlaSil