Mart 01, 2009

liu yifei.


sanırım büş'e benziyorum.
bir film karakterine aşık oldum.
bugün filmlere bakarken, yasak krallık adlı filmi gördüm.
jackie chan filmi.
ben çok severim böyle hızlı kavgalı dövüşlü filmleri.
bir de ne göreyim hem jackie chan, hemde jet-li oynuyor.
dedim ki ben bunu alır izlerim.
takdir edersiniz ki aldım ve izledim.
tamam güzel hoş film ama, filmdeki serçe karakterini canladıran liu yifei adlı baayana sanırım aşık oldum.
yüzüne baktıkça böyle bir rahatlık geliyor. insan dinleniyor.
çinli bir insana aşık olacağım aklıma gelmezdi ama oldu bikere..
çok tatlı.

değil mi?

5 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun sercan xD xD
    anlamam pek çinli kızlardan ama sen tatlı diyosan tatlıdır..
    gerçi kaşlarını alsa daha güzel olucak ama neyse karışmıyorum xD

    YanıtlaSil
  2. liu edward'ı döverrr xD

    YanıtlaSil
  3. hıh ben daha tatlıyum (H)

    YanıtlaSil
  4. halleden sie bitte dieser kascher

    YanıtlaSil
  5. dilşad şimdi senle karşılaştıran oldu mu
    kıskanmayın hemen xD
    gökay sende türkçe yaz aq :D

    YanıtlaSil