Mart 19, 2009

İnanna.

İNANNA

Sırlarla dolmuş kilitli bir sandık,
Bu anlamsız yalanları istemeden,
Sanki varmış gibi iyi bir şey sandık.
İçerideki sırları göremeden.

Bilinçsizce rüyalara daldık,
Bilemeden ne olacağını.
Anlamsız savrulan bir daldık,
Kucağında sert rüzgarların.

Belki bir damla kandık,
Yaranın üzerinde kurumuş.
Biz onlara nasıl da kandık?
Sonra çaresiz, saflığımıza yandık.

Zamandan bağımsız, kısa bir andık,
Yılların yutmaya çalıştığı…
Terk edenleri hep sevgiyle andık,
Nefretimiz kaldı bize, yeniden.

Sen yokken biz vardık.
Sen abaküs sayarken,
Biz sonsuzluğa vardık.
Sanki bir halt yemiş gibi…

Sen istediğin kadar inanma,
Güvenme benim canıma,
Tek şahidimdir İnanna*,
Bulutlar arasından izler bizi.

Sisler arasında sonsuz kuyu,
Bana sorarsan ezelden kuru,
Ama çokta yakın be kıyı,
Haydi taşı bir kova suyu.

Toplanın meydanda erkekli kızlı,
Diyeceklerim var, hızlı hızlı.
Biraz düşün ki anlayasın,
Sercan neden bu kadar kızdı?

*inanna:sümer mitolojisinde, aşk tanrıçası.

4 yorum:

  1. oha mahla koymuşsun resmen xD
    bu geçenlerde okulda yazdığın şey diil mi??
    bence o..
    ama bişey söyliyim mi böyle kurgulayıp düşünüp yazdıklarındansa bi anda içinden gelerek yazdıklarını daha çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. aslında kurgulanan şey sadece cinaslar.
    5 kelime kurgulanmış sadece.
    ama içime sinmese yayınlamazdım burda.
    neden içime siniyor.
    seçtiğim 5 kelimeye göre yazcaktım.ama olmadı.
    harbiden yapamadım.
    yazdıklarıma göre seçtim sonra kelimeleri.
    mahla koymakta gerçekten çok içimden geldi.
    öyle yani xD

    bugün tüm şiirlerimi derledim.
    henüz sadece 15 tanecik.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel sercan ellerine sağlık..
    inannayı ilk Gılgameş kitabında okumuştum çok enteresan şeyler dönüyodu bu bağlamda daha bi dikkatimi cekti :D
    ayrıca şiirlerinin sayısı değil içeriği önemli haksız mıyım

    YanıtlaSil
  4. orasıda öyle be bünyamin.
    bizim program için çıkıo bişeler ;)

    YanıtlaSil