Mart 26, 2009

ich möchte deutsch ficken.

bugün okulda çok sıkıldım ya.
didem dilşad ve büş yoktu.

büş olmayınca, böle onun hoşuna gidicek şarkılar dinletip, suratındaki o mükemmel ve çok sevdiğim ifadeden yoksun kaldım.

didem yokken zaten üst kata yalnız çıktım falan hep.

dilşadın yokluğunu kelimelerle anlatamam.yanaklarını sıkcak,kızdırcak sonra hemen biraz sevip gönlünü alcak,derste sıkılınca bakışıp göz kırpcak kimse yoktu.

ilk 3 ders necmettin hocaylaydı. sadece sohbet ettik. hani slovakya falan filandı.
en güzel muhabbette şöyle geçti. "yalamak" temalı konu açıldı.

beyza:bıktım artık yalanmaktan
büşra:yaa beyzaa
gökay ben:puahhahah
ben:being lick xD hatta being suck
gökay:ohaa emilmek o xD
necmettin hoca:höö noluo bee ne diosunuz.
gökay:ya işte hocam ben dedim o dedi bidi bidi vik vik vik
necmettin hoca: ...

falan gibisindendi.
sonra öğle arasında çok yorgun olan ben her zamanki yerime; camın önündeki sıraya yattım.
sonra uyurken tepemde bir ağrılık, bir baktım ki gökay sırtıma oturmuş. büşra da resim vidyo vs. çekip eğleniyo kendi çapında.

sonra matematik dersinde vidyoyu açmaya yeltendi.

büşra: bakın bakın
sercan:açma büşra
(vidyo açılır)
sercan:açma lan küfür ettim.
asude hoca:vayy itiraflar

illa rezil etcekler insanı.

işte gene o seminer olayı falan derken 2 ders erken çıktık.

direk eve geldim oyalanmadan, almanca çalıştım.
biraz test çözdüm.
haberleri izledim.
gene test çözerkene, sıkıldım ve bunu yazıyorum

ayrıca yarın almanca sınavı var.
onlara bakıorum.
possesiv pronomen çok canımı sıkmakta.
perfekt ayrı dert.
arbeitsbuch a baktım, neyseki onları yapabiliyorum

ayrıca dilşad, sabah attığım mesajlarla alakalı olarak görevini yapmayıp, msn,facebook vs gibi online iletişim araçlarını kullanmadığın içinde ne dicemi bilemiorum sana.bigün yavaşladık.

anafikir : ich möchte deutsch ficken.

3 yorum:

  1. yarın iki günlük dinletirsin bebito xD
    yalnız o yalanmak muhabbetini kaçırdığım için ciddi anlamda üzüldüm açıkçası xD
    ayriyetten deutsch ficken nedir kuzum??

    YanıtlaSil
  2. imreniyorum bazen yd'ye =)

    YanıtlaSil