Mart 06, 2009

fuck you ivedik.

bugün arkadaşlarla seyrettik pc'de.
gururla söylüyorum ki internetten indirdik böyle çatır çatır girdi götlerine.
filme gelince.çok fazla küfür ve müstehcen şey içermekte.belirli bir konusu yok.eğer oynadığı film recep ivedik olmasaydı,playstation müptelası nine'yi çok sevebilirdim ama böyle bir projede yer aldığı için o şansını kaybetti.neyse filme dönelim.abuk subuk espriler,saçma salak hareketler,daha önce yüzünü görmediğim bir kadro.yani cem yılmazın deyimiyle gerçekten de "el kamerasıyle çekilebilecek en güzel film" olmuş.

üstelik şahan'ı gözümden milyonlarca kez daha düşüren konu.cem yılmaz'a laf atan gerizekalı filmde 2 tane bariz cem yılmaz esprisi çalmış.ilki business class'la ilgili olan.diğeri ise tamamen,böyle kabak gibi bilinen cemyılmaz eprisi.ninesi ölmeden önce,o gizlediğim sandık varya dio.ölüo.canlanıo.onu diyo.ölüo.en sonunda o sandık varya g*tüne girsin dio ölüo.ve söylediği söz "SON ŞAKASINI YAPTI" tanıdık geldi mi?
be gerizekalı madem espri çalcan bilinmedik esprilerden çal.gidip en bombayı almışsın.
AROG'u geçmişsin ya esencılıs tayfası sayesinde. götüne kına yak.

6 yorum:

  1. biraz sert bi yazı olmuş sanki ha ne dersin xD
    aa ben de o sondaki espriyle ilgili bişi yazmıştım zamanında, komikmiş filan diye demek cem yılmazdan çalmış he.. hayırlısı..

    YanıtlaSil
  2. sert ama hakediolar büş.
    resmen çalmış ya.

    YanıtlaSil
  3. esenlerde oturan bir insan olarak olarak hayretle okudum yazının son kısmını =)
    neyseki tayfadan değilim =)

    YanıtlaSil
  4. bu arada bu blog beni etkilemeye başladı =) bende blogumda küfür etmek istiyorum yaaa! =))

    YanıtlaSil
  5. erdemcim esencılıs esenler değil esenyurt xD

    YanıtlaSil
  6. sözlükte öyle yazmıyo amaaa =))
    sorun değil aga ya esenler olsun,esenyurt olsun =)

    YanıtlaSil