Mart 21, 2009

davul.

bugün uzun uzun düşündüm, tatlı kaşındım bile.
ya eğer davul çalmasam, ne kadar apral bi hayatım olcaktı.
haftasonlarım nasıl geçerdi?
davul çalmasam otomatik olarak studio deo ortamına dahil olamıcaktım.
ve çok büyük ihtimalle, cem ben salih buluşup bi cafeye gidip sabahtan akşama kadar oturup, kız kesicektik sanırım xD

böyle konserler olmicaktı.
baget çantam olmicaktı.
mesut,ezgi,hakan,aykut,ozan abi,celal,mücahit,baytar ilker,şeker ilker,mert x 2,gökay gibi daha nice insanları tanımıyor olacaktım.

üstelik yıllar sonra studio da karşılaşıp,tekrar takılmaya başladığım eski mahalle arkadaşım yavuzun varlığından haberdar bile olmicaktım.

okulda şuan beni 300 kişi tanıyosa, bu rakam 100ü geçmicekti.

ya düşünsene hayatım değişicekti tamamen.
iyiki başlamışım davul çalmaya, müzikle uğraşmaya.

tanrı davul çalmaya başladığım günü kutsasın. (27.11.2004)

2 yorum:

  1. peki ya davula başladığın günün tam tarihini bilmek?

    YanıtlaSil