Mart 31, 2009

condemn to hive.

perşembe günü aşı olcakmışız.
ne güzel dimi?
büşra çok korkuo.

lamb of god'ın wrath albümünde gizli kalmış son şarkı olan "Japanese Bonus Track : Condemn to Hive" sonunda elime geçti. buldum sonunda. yorum yapmıcam şarkı için. beni tanıyanlar ne düşündüğümü bilir az çok işte.

bugün sınıfmızın dekoru değişti, balkon sezonumuzda başladı.
çıktık takıldık biraz balkonda.

balkondayken dilşad beni çok sevdi.böle yanaklarımı falan sıktı.çok mutlu oldum,sevindim.
ayrıca dilşadın annesi poğaça yollamıştı bize. burdan teşekkür ediyorum ama görmicek biliyorum ama duyar belki. hani duyar dedim belki birisi idade-i ziyaret yapar falan.

onun dışında didiyi sevdim az. özlemişim.

öğle arası gene voleybol falan.

yarın 1 nisan.
5 yıl önce kaybettiğim dayımın doğum günü.
umarım kimse şaka yapmaz saçma sapan.

1 yorum:

  1. sen beni gerçekten çok seviosun :) biricik kavalyem :)

    YanıtlaSil