Mart 03, 2009

berbat gün.

sadece 110 ingilizce ve 60 matematik sorusu çözdüm koca gün.
boşa gitti.
eve geldim babam evde.
dün tansiyonu çıkmış fenalaşmış falan.
senaya üzüldüğünden sanırım.
bugünde dinlenmek için gitmemiş işe.
sigara içemiyorum adeta evde.
çıldırmak üzereyim.
msn açılmıyo.
facebookta sanki msne bağlı gibi o da ya açılmıyo, ya da açılınca çok yavaş.
msn açılmazsa açılmasın banane.
ama açıyorum,daha durumumu meşgul olarak değiştirmeden bağlantı gidiyo. beni delirten bu.
şimdide misafir geldi.
iyice bunaltıcı bir gün oldu çıktı.
senaya mı babama mı üzüleyim, perişan olan anneme mi üzüleyim, yoksa içimde patlayan bu kadar şeye mi?

siz söyleyin.

3 yorum:

  1. üzülme sercan hiçbirine üzülme geçicek hepsi..
    annene de üzülme destek ol moral ver evdekilere filan da..

    YanıtlaSil
  2. zaten başka bişey yapamıyorum ki.
    çıldırcam artık büş.

    YanıtlaSil
  3. ya oluyo bazen böyle işte her şey üst üste üst üste geliyo, ama inan sen daha farkına bile varmadan geçip gidicek yani, sen de üzüldüğünle kalıcaksın o yüzden çok da hırpalama bence kendini en nihayetinde elinden gelen belli..

    YanıtlaSil